Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکز در خصوص تفاوت های موتو جی پی و فرمول یک صحبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارک مارکز موتورسوار تیم هوندا که شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۷ نیز به شمار می رود معتقد است محدودیت های کمتر در موتو جی پی باعث شده است تا این رشته در حال حاضر از محبوبیت بیشتری نسبت به فرمول یک برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان مسابقه استرالیا که با پیروزی مارکز نیز همراه بود، این موتورسوار چندین بار با سایر موتورسواران از جمله والنتینو روسی برخورد داشت اما در نهایت هر دو توانستند مسابقه را به پایان برسانند.

به گزارش Motorsport، مارکز در این خصوص گفـت:

این طبیعی است که مسابقه قوانینی دارد اما به نظرم همه چیز عادی بود. اگر محدودیت ها بیشتر بشود شرایط شبیه به فرمول یک خواهد شد. به همین خاطر است که در حال حاضر موتو جی پی محبوب تر از رقابت های فرمول یک است.
من با جسارت زیادی مسابقه دادم و سایرین نیز همین کار را کردند و در نهایت این موارد است که باعث جذاب شدن مسابقات می شود. البته نسبت به سایرین کمی با احتیاط تر بودم بودم زیرا در کورس قهرمانی هستم و از دست دادن امتیاز می توانست اتفاق بسیار بدی باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵ مورد مهم برای بهبود خواب در شب (فیلم) بلایی که کم خوابی برای بدن به وجود می آورد (فیلم) فرمول معجون خانگی در درمان بی خوابی (فیلم)

دیگر خبرها

  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • فرمول یک چین ۲۰۲۴؛ پیروزی ورستپن و افتخار برای نوریس