Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از سمنان، حسین خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد اظهار داشت: هتل اقامتی شهمیرزاد یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های بخش گردشگری در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این هتل با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد به‌زودی افتتاح می‌شود تصریح کرد: این پروژه ازنظر زیرساختی تقریباً تکمیل‌شده است و تنها خرید برخی از تجهیزات آن باقی‌مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدختی با اشاره به افتتاح مجتمع‌های اقامتی در شهرستان‌های بسطام و گرمسار خاطرنشان کرد: با افتتاح این هتل ظرفیت اقامتی استان نسبت به سه سال گذشته ۲ برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش امتداد، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و معاون رئیس‌جمهور برای افتتاح و بازدید از چند پروژه گردشگری و میراث فرهنگی به استان سمنان سفرکرده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بنابر اعلام معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای رئیسی، صبح پنجشنبه در دومین سفر خود در دولت سیزدهم به استان سمنان، نیروگاه برق این استان را افتتاح می‌کند.

محسن منصوری گفت: افتتاح حدود ۲۰۰ واحد راکد و نیمه تعطیل و دیدار با مردم سمنان و شاهرود، از برنامه‌های سفر رئیس جمهور در این سفر استانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی در فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان
  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد