Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در حالي که کمتر از دو روز به عرضه بازي Wolfenstein 2: The New Colossus براي پلتفرم هاي پلي استيشن 4، ايکس باکس وان و پي سي مانده است، کمپاني بستدا از سيستم مورد نياز براي اجراي اين بازي روي پلتفرم پي سي رونمايي کرد.
سيستم پيشنهادي و حداقل سيستم مورد نياز براي اجراي بازي به شرح زير است:
حداقل سيستم براي اجراي بازي Wolfenstein 2: The New Colossus:سيستم عامل: ويندوز 7، 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 يا 10پردازنده: Intel Core i7-3770 يا AMD FX-8350کارت گرافيک: Nvidia GTX 770 4GB ،AMD Radeon R9 290 4GB يا بهترحافظه رم: 8 گيگابايتفضاي مورد نياز براي نصب بازي: 55 گيگابايتسيستم پيشنهادي براي اجراي بازي Wolfenstein 2: The New Colossus:سيستم عامل: ويندوز 7، 8.1 يا 10پردازنده: Intel Core i7-4770 يا AMD FX-9370کارت گرافيک: Nvidia GTX 1060 6GB يا AMD Radeon RX 470 4GBحافظه رم: 12 گيگابايتفضاي مورد نياز براي نصب بازي: 55 گيگابايتلازم است بدانيد که اطلاعات فني ديگري از نسخه پي سي اين بازي منتشر شده است. اين عنوان، از نرخ فريم نامحدود روي پلتفرم پي سي پشتيباني کرده و حالاتي را براي بازي کردن افرادي که دچار بيماري کوررنگي هستند در نظر گرفته است.

حالت هاي کور رنگي بازي شامل سه حالت کوري رنگ آبي، رنگ سبز و قرمز خواهند بود. همچنين ميدان ديد بازي بين 70 الي 120 درجه قابل تغيير خواهد بود. پشتيباني نسبت هاي تصاوير بازي شامل نسخه هاي 16:9، 16:10، 4:3 و 21:9 مي شود.
البته لازم است بدانيد که در صورت استفاده از ويندوز قبلي مايکروسافت يعني 8.1، کارت گرافيک برند AMD شما، از آخرين درايور خود پشتيباني نخواهد کرد.
در بخش جزييات گرافيکي نيز، چهار حالت anti-aliasing يعني TAA ،SMAA ،FXAA و TSSAA در دسترس خواهند بود. همچنين انتخاب هاي گرافيکي شما در قسمت دوم ولفنشتاين به همين جا ختم نشده و شما به حالت هاي زير نيز دسترسي خواهيد داشت:
LightsShadowsDirectional OcclusionReflectionsDecalsMotion BlurImage StreamingVolumetric QualityDecal FilteringDeferred RenderingChromatic AberrationDepth of FieldResolution Scalingهمچنين سازندگان بازي به اين نکته اشاره کرده اند که کارت هاي گرافيک سري RX Vega کمپاني AMD، بهترين گزينه براي اجراي بازي با حداکثر جزييات خواهند بود.
بازي Wolfenstein 2: The New Colossus کمتر از دو روز ديگر يعني در روز 5 آبان براي پي سي، ايکس باکس وان و پلي استيشن 4 عرضه خواهد شد. همچنين چندي پيش بستدا عرضه اين بازي براي کنسول نينتندو سوييچ در سال 2018 ميلادي را تاييد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب با نتیجه ۵-۰ مقابل آرسنال شکست خورد. این یکی از ضعیف‌‌ترین عملکردهای آبی‌ها در این فصل بود و پیکان انتقادات به سمت مائوریسیو پوچتینو است. آنها اکنون در خطر از دست دادن سهمیه اروپایی قرار گرفته‌اند و ممکن است فصل را به شکل بسیار بدی تمام کنند. پوچتینو در صحبت‌هایش پس از بازی نظراتش در مورد وضعیت وخیم چلسی را اظهار کرد.

شروع بد؟
فکر می‌کنم بازی را خیلی خوب شروع نکردیم. گل خوردیم و بعد از آن بازگشت برایمان سخت بود. فکر می‌کنم ۱۵ دقیقه بعد از گل اول به خوبی به گل واکنش نشان دادیم.

موقعیت‌های از دست رفته؟
من فکر می‌کنم ما باید مقابل دروازه خطرناک‌تر باشیم. سه روز قبل مقابل منچستر سیتی هم همین‌طور بودیم. خطرناک نبودیم و امروز هم همین اتفاق افتاد.

باخت ۵-۰؟
دیدن اینطور عملکردی دشوار است. بعد از سه روز که بازی فوق‌العاده‌ای را مقابل منچستر سیتی به نمایش گذاشتیم ناامید شدیم. کارها را برای آرسنال آسان کردیم و مجازات شدیم.

غیبت کول پالمر و تاثیرش در شکست؟
نمی‌توانیم بگوییم این دلیلی بود که بازی را باختیم، اما بازیکنی را از دست دادیم که بازیکن خلاقی است و به حملات تیم کمک می‌کند.

ممکن است پروژه‌تان با چلسی به ناکامی برسد؟
نه به آن فکر نمی‌کنم. شرایط مختلفی وجود دارد. این تجربه‌ای است که ما به آن نیاز داشتیم تا مطمئن شویم که در آینده اتفاق نخواهد افتاد. باشگاه در حال ساخت یک پروژه جدید و یک روش جدید برای فعالیت است. البته که این خطر وجود دارد.

دیگر خبرها

  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • نه صفر، نه یک!