Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش > پزشکی - وقتی در محل کار خود، حوصله فعالیت ندارید، گاهی تلاش می کنید سر خود را با فعالیت های دیگر از جمله شبکه اجتماعی یا تماشای ویدیو ها و خواندن خبر ها در اینترنت گرم کنید.

در این صورت پیش خود فکر می کنید: «فردا هم روز خداست و می توانم ادامه کارم را بعداً انجام دهم». ولی در واقع تنها در حال شانه خالی کردن از فعالیت کاری خود هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه قصد داریم 4 راهکاری را بررسی کنیم که با انجام آنها تنها در 5 دقیقه می توانید انرژی خود را باز یافته و فعالیتتان را شروع کنید.

تنها برای یک دقیقه بلند شوید و عضلات خود را بکشید

برای اینکه انرژی خود را در محل کار، بازیابید، نیاز به دو ماراتُن یا ورزش سنگین نیست؛ بلکه کافیست از جای خود بلند شوید و در حالت ایستاده، عضلات خود را بکشید. حتی اگر دوست دارید، می توانید در محیط محل کارتان قدمی بزنید؛ ولی اجازه ندهید این زمان از 60 ثانیه، فراتر رود.

برای مدت یک دقیقه، با یکی از دوستان خود چت کنید

برای بهبود سطح انرژی خود، با یکی از دوستان خود چت کنید. حتی می توانید در گروه های شبکه های اجتماعی مجازی دوستانتان، کمی درد دل کنید و از سطح انرژی فعلی‌تان بگویید.

برای یک دقیقه به برنامه تفریح تعطیلات خود فکر کنید

همواره این موضوع را به یاد داشته باشید که اگر انرژیتان در محل کار تحلیل رفته، احتمالاً به علت کاهش انگیزه تان است. برای بازیابی انگیزه و انرژی خود، در یک دقیقه، به برنامه تفریحی که برای اولین تعطیلات پیش رو می توانید داشته باشید، فکر کنید و آن را روی کاغذ یادداشت کنید و مقابل دیدتان قرار دهید. همین راهکار ساده، انگیزه شما را به طرز شگفت انگیزی بالا می برد.

دو دقیقه از وقت خود را به کارهای عقب افتاده تخصیص دهید

آیا دیروز سفارش خرید کالایی را داده اید که باید امروز پیگیری تلفنی اش را انجام دهید؟ آیا قرار بوده قبضی را پرداخت کنید؟ در این صورت، با تخصیص 2 دقیقه زمان به این گونه کارهای کوچک، می توانید مقداری از دغدغه های ذهنی خود را بکاهید و در عین حال، تنوعی به فعالیت هایتان بدهید.

۵۴۵۴

کلید واژه‌ها : سلامت -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین ظهر سه شنبه در نشست پایش تجارت خارجی استان بوشهر اظهار داشت: دولت‌ها همواره برنامه‌ها و مشوق‌هایی برای رونق افزایی به فعالیت‌های اقتصادی داشته‌اند که تسهیل جابجایی کالا بین مناطق ویژه بوشهر ۱ و ۲ یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: تسهیل جابجایی کالا بر برخی از شاخص‌های بازرگانی خارجی استان از جمله فعالیت بندر بوشهر و حجم کالاهای وارداتی و رونق حمل و نقل دریایی و زمینی، کاهش زمان و هزینه خدمات بندری و انبارداری و در نهایت افزایش رضایتمندی فعالان بخش خصوصی تأثیر مثبت می‌گذارد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با پیگیری انجام شده به ویژه در سفر دوم هیأت محترم دولت به استان مقرر شد جابجایی کالا بین منطقه ویژه بندری و منطقه ویژه بوشهر ۲ به صورت رویه اداری انجام شده و از تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی نیز برخوردار شود.

وی اضافه کرد: این مصوبات نویدبخش روزهای روشن برای منطقه ویژه ۲ و فراهم شدن زمینه‌های اشتغال جدید هستند

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان با جدیت مطالبات بخش خصوصی را پیگیری کرده و گام اول را به نتیجه رسانده‌اند.

باستین تصریح کرد: در مرحله بعد باید زیرساخت‌ها و بستر اداری و فنی منطقه ویژه بوشهر ۲ برای پذیرش محموله‌های تجار فراهم شود.

وی ابراز داشت: برای این منظور مدیریت منطقه ویژه بوشهر مکلف شده تا با همکاری تنگاتنگ با مدیران بندر و گمرک بوشهر زمینه اجرای مطلوب فرایندهای گمرکی و انبارداری را منطقه فراهم کند.

باستین تاکید کرد: انتظار می‌رود بازرگانان و فعالان بخش خصوصی نیز با بهره مندی از ظرفیت مصوبات مذکور، کوشش کنند تا فعالیت‌های تجاری را بیشتر و رونق بنادر استان را افزون‌تر کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تقسیم وظایف لازم انجام شده و ان‌شاء الله به زودی فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ۲ رونق و توسعه می‌یابد.

کد خبر 6079964

دیگر خبرها

  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو را بشناسید
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • تاثیر مستقیم ورزش بر فشار‌خون
  • دایره شوم تولید تورم و پیامدهای آن
  • بازار سهام اروپا تحت تاثیر پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قرار گرفت؟
  • 5 کولر گازی و برقی برای مغازه