Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:10:48 GMT

رقم خوردن نخستین پیروزی پیکان و شکست شمس در تهران

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۵۱۴۲

رقم خوردن نخستین پیروزی پیکان و شکست شمس در تهران

تیم والیبال پیکان تهران در هفته چهارم لیگ برتر به نخستین برد خود در سال ۹۶ دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» امروز  چهارشنبه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اردکان، ارومیه، ورامین و آمل پیگیری شد.

اولین برد پیکان رقم خورد
در نخستین مسابقه این هفته تیم های پیکان و سایپا در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان به نخستین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی پوشان سایپا در ست های دوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۷ مغلوب پیکان شدند تا همچنان با دو برد، شش امتیازی شوند.

پیکان نیز با کسب دو امتیاز این پیروزی، امتیازهای خود را به عدد سه رساند. این مسابقه ۲۵۰ تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت و به مدت دو ساعت و ۱۱ دقیقه طول کشید. حمید راهجردیان و قادر صادقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و مسعود یزدان پناه و اسماعیل صباغ نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

پیروزی تبریزی ها در تهران
در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال و در سالن فدراسیون والیبال تیم های شمس و شهرداری تبریز از ساعت ۱۶ امروز به مصاف یکدیگر رفتند که جدال بازیکنان دو تیم در این مسابقه بسیار جذاب و دیدنی بود و تبریزی ها سه بر دو به پیروزی رسیدند.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در ست های سوم و چهارم این مسابقه با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ بر ۱۱ مغلوب شهرداری تبریز شدند تا تبریزها چهارمین پیروزی خود در این رقابت ها و سومین برد در سالن فدراسیون را امروز (چهارشنبه) جشن بگیرند.

پیروزی شهرداری ارومیه بر رعد
سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه میزبان سومین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال بود که تیم های شهرداری ارومیه و رعد پدافند کاشان به مصاف یکدیگر رفتند. شهرداری ارومیه در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابد و شش امتیازی شود. رعد پدافند کاشان نیز با پذیرش این ناکامی همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، روند خوب الاتحاد کلبا بعد از برکناری فرهاد مجیدی ادامه دارد و در همین راستا، این تیم در هفته نوزدهم لیگ امارات موفق به کسب یک پیروزی دور از انتظار برابر تیم بالانشین الوحده شد.

زردپوشان که در این مسابقه هم مهدی قائدی را در اختیار داشتند، با یک گل یاران احمد نوراللهی را شکست دادند تا جمع امتیازات‌شان را به عدد۲۰ برسانند و دیگر به‌طور کامل از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی طی ۱۶‌بازی لیگی تنها صاحب ۳‌پیروزی شده بود و حالا بدون این مربی در ۳‌مسابقه به ۲‌برد دست یافته که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. از سوی دیگر آنها به فینال جام رئیس هم رسیده‌اند که مجموعه این اتفاقات به نوعی حال خوب الاتحاد کلبا را نشان می‌دهد.

کد خبر 845120 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی فوتبال

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی