Web Analytics Made Easy - Statcounter

میشل کاوانی را می‌خواسته اما در نهایت باشگاه هیگواین را به خدمت گرفت. 

طرفداری - ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله پاری سن ژرمن سال 2007 به دلیل علاقه شدید میشل، سرمربی وقت تیم دوم رئال مادرید، فاصله‌ای با انتقال به این باشگاه نداشته اما در نهایت هیگواین جذب شد.

کاوانی که هم اکنون 30 ساله است، یکی از بهترین مهاجمان چندین سال اخیر دنیای فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج درخشش ادینسون به دوران حضور او در ناپولی برمی‌گردد که موفق شد در 138 بازی برای پارتنوبی، 105 گل به ثمر برساند. درخشش‌های او در ایتالیا چشم بزرگان فوتبال اروپا را گرفت اما در نهایت این پاری سن ژرمن بود که با 64 میلیون یورویی او را به خدمت گرفت. اما تاریخ می‌توانست به کلی متفاوت از چیزی که شد، رقم بخورد.

به گزارش as، این را الکس پاپسان، ایجنت کاوانی در کتاب زندگی نامه این بازیکن که چندی دیگر راهی بازار خواهد شد، فاش کرده و گفته:

وقتی از هواپیما پیاده شدم، تماسی از میشل که آن زمان سرمربی کاستیا بود، دریافت کردم. تیم دوم رئال مادرید. او به من گفت آیا کاوانی علاقه دارد الان به تیم دوم بیاید و تنها شش ماه بعد به تیم اول رئال مادرید برود؟ من که خودم به چنین انتقالی علاقه زیادی داشتم اما در پایان این هیگواین بود که به رئال مادرید پیوست.

کاوانی ژانویه 2007 به پالرمو پیوست و سه سال بعد به ناپولی پیوست اما دوباره برای یک فصل به پالرمو قرض داده شد. ال ماتادور در بازگشتش به ناپولی، فوق العاده کار کرد و در نهایت تابستان 2013 راهی پاری سن ژرمن شد. جالب اینکه ناپولی برای پر کردن جای خالی کاوانی، هیگواینی را به خدمت گرفت که از رئال مادرید جدا شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم