Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@11:44:25 GMT

قرعه کشی مسابقات گراند اسلم جودو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۵۵۲۷

قرعه کشی مسابقات گراند اسلم جودو برگزار شد

به گزارش وانانیوز،  مسابقات گرانداسلم جودو در حالی از 5 تا7 آبان ماه به میزبانی ابوظبی پیگیری خواهد شد که تیم ملی جودوی ایران با ترکیب 6 ملی پوش در 5 وزن راهی این رقابت‌ها شده است.

مراسم قرعه کشی در حالی امروز(چهارشنبه) برگزار شد که جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختن. این رقابت‌ها با حضور 277 جودوکار در بخش مردان و بانوان پیگیری خواهد شد که 172 نفر در بخش مردان و 105 نفر در بخش بانوان در این مسابقات به روی تاتامی خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی جودوی ژاپن و کره جنوبی از غایبین اصلی این رقابت‌ها هستند.

در وزن 60 کیلوگرممحمد رشنونژاد: دور اول باید به مصاف نماینده برزیل برود و در صورت پیروزی با نماینده روسیه مبارزه خواهد کرد. (در این وزن 19 جودوکار حضور دارند)

در وزن 66-کیلوگرمقاسم نوری زاده: دور اول با نماینده ایتالیا مبارزه خواهد کرد و در صورت راه یابی به دور بعدی با برنده نماینده پرتغال و آمریکا مبارزه خواهد کرد.

در وزن 73-کیلوگرممحمدبریمنالو و مهدی فتحی ‌پور:(تیم ملی کشورمان در این وزن دو نماینده دارد) فتحی پور دور اول با نماینده روسیه مبارزه خواهد کرد و در صورتی پیروزی مقابل حریف خود باید با برنده دیدار پرتغال و هنگ کنگ مبارزه کند. محمد بریمانلو نیز در نخستین مبارزه به مصاف نماینده امارات خواهد خواهد رفت و در صورت راه یابی به مرحله بعدی او نیز باید با برنده دیدار قزاقستان و سوئد مبارزه کند.(در این وزن 34 جودوکار حضور دارند)

در وزن 81-کیلوگرم سعید ملایی: دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است و درو دوم باید با برنده دیدار پرتغال ئ مولداوی مبارزه کند.(در این وزن 30 جودوکار حضور دارند)

در وزن 90- کیلوگرموحید نوری: دور اول باید به مصاف نماینده آذربایجان برود و در صورت پیروزی با برنده دیدار برزیل، آلمان و اسپانیا مبارزه خواهد کرد.(در این وزن 21 جودوکار حضور دارند)

تیم ملی جودو در حالی صبح امروز راهی این رقابت‌ها شده است که رامین صفویه از اعزام به مسابقات خط خورد.

لازم به یادآوری است، در ادامه رقابت‌های جودو در دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان که به میزبانی چین در نانجینگ برگزار شده بود صفویه اولینمدال جودو ایران در تاریخ برگزاری المپیک ها را کسب کرد.

محمد منصوری هدایت جودوکاران اعزامی به این مسابقات را برعهده دارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

بیشتر بخوانید: گیتی آذرپی درگذشت + سوابق

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228577 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات