Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولان بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،همزمان با سراسر کشور بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با هدف تمرین دموکراسی در فضای سالم رقابتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مدارس منطقه اصلاندوز مغان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه راه زینب(س)ضمن خیرمقدم گویی به مسئولان گفت:ایجاد فضای رقابت سالم ،زمینه تبلیغات و انتخاب آگاهانه از مهمترین اهداف این انتخابات است.

وی افزود:دانش آموزان مشارکت و تصمیم گیری و تصمیم سازی را در انتخابات شوراهای دانش آموزی به منظور رشد مهارت های فردی، اجتماعی و توسعه مشارکت در امر آموزش و پرورش و تعامل بین مسئولان مدرسه و دانش آموزان تمرین می کنند.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز گفت:امروز در کلیه مدارس منطقه اصلاندوز انتخابات برگزار می‌شود و هر مدرسه 5 نفر را به عنوان نفرات اصلی و 2 نفر را به عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند کرد.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز با اشاره به نقش شورای دانش آموزی در اداره بهینه مدارس و جامعه پذیری دانش آموزان گفت:ضرورت دارد با تمرین واقعی و صحیح دموکراسی در مدارس، دانش آموزان را برای شرکت در عرصه انتخاب های بزرگتر و ایفای نقش در اداره کشور آماده کنیم .

وی با بیان اینکه شورای دانش آموزی بعنوان عصاره این شورا، نقش بسزایی در تمرین دموکراسی در دانش آموزان دارد افزود: در نظام جمهوری اسلامی هر فرد به طور آزادانه می تواند در انتخابات شرکت کند و نظر خود را ارائه دهد.

بخشدار اصلاندوز اظهار کرد:در کشورهای خارجی با اینکه دارای تجهیزات نظامی کامل بودند اما شکست خوردند که مهمترین شکست آنان این بود که مردم حکومت را قبول نداشتند.

قرائت مقاله و پیام وزیر آموزش و پرورش توسط دو نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه راه زینب(س) و اهدای جوایز به شوراهای سال گذشته از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از آغاز فعالیت بیش از ۳۰۰ پایگاه اعتکاف علمی نوروزی دانش آموزان در مدارس متوسطه دوم شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

حسن بروشکی در گفت وگو با ایسنا گفت:  با هدف تقویت بنیه علمی، رفع مشکلات درسی و مفاهیم آموزشی و آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری، ۱۶۰ پایگاه دخترانه و ۱۴۱ پایگاه پسرانه فعالیت خود را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: مهمترین رویکرد فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در ایام پیش رو، ارتقا کیفیت آموزشی و تمهید مقدمات در راستای ورود دانش آموزان به عرصه امتحانات پایانی و حصول نتایج مطلوب و درخورشأن فرزندانمان خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت‌ همایش‌های علمی، پنجشنبه‌های آموزشی و اعتکاف‌های نوروزی اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار دانش آموز متوسطه دوم در ۳۰۱ پایگاه اعتکاف نوروزی به مدت ۲۰ روز فعالیت‌های آموزشی و درسی خود را پیگیری خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آنچه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است آن است که در فرصت باقیمانده تا ایام امتحانات و کنکور سراسری همه حوزه‌ها و بخش‌ها، توان و ظرفیت‌های مختلف را برای ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان پای کار آورده و همه دست به دست هم داده تا اتفاق خوب و نویدبخشی رقم خورد.

بروشکی ادامه داد: از آنجایی که در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مفاد و مفاهیم و سر فصل‌های سند ۵ ساله توسعه شاخص های آموزشی و پرورشی و فضاها مصوب شد، یقیناً مبنای کار در دستگاه تعلیم و تربیت استان، محتوای مندرج در این سند خواهد بود و همه حوزه‌ها اعم از ستادی و صف باید این مهم را در دستور کار قرار دهند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان نیز از واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی استان خبرداد.

جهانتیغ افزود: همچنین مبلغ ۱۳۹ میلیارد ریال سرانه به حساب سایر مدارس استان واریز گردید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند
  • شناسایی چهره‌ به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی
  • پرداختی به شهرداری ها منوط به تسویه حساب سرویس مدارس استثنایی شد
  • آغاز مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در ایام نوروز از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین/تجهیز هنرستانها تا مهر۱۴۰۳