Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شوراهای دانش‏ آموزی به عنوان نخستین تجربه حضور در عرصه ‏های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی است .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, این انتخابات امروز همزمان با سراسر کشور با شور و نشاط خاص دانش اموزان در مدارس استان برگزار شد .
در دیگر مناطق استان هم دانش آموزان با حضور در پای صندوق های رای ، حضور در صحنه را تجربه و از میان خود داوطلبانی را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منتخبان ، مسئولیت مشارکت در امور مدرسه را بر عهده می گیرند و نظرات دانش‏ آموزان را برای حل انها و تصمیم گیری بهتر به دست ‏اندرکاران اجرایی مدارس اعلام خواهند کرد .

 

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازارچه کسب و کار دانش‌آموزی با حضور رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما، مدیران، معلمان و حضور پرشور دانش‌آموزان در دبستان پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد. در این بازارچه دانش‌آموزان محصولات دست ساز و اقلامی دیگر خود را در معرض فروش قرار دادند و بدین ترتیب با نحوه کسب و کار به صورت عملی آشنا شدند. 

رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما در حاشیه برپایی این بازارچه اظهار کرد: بازارچه دانش‌آموزی با هدف آموزش بهتر واحد‌های پولی آموزش خرید و فروش به دانش‌آموزان و افزایش روحیه‌ی خود باوری و اعتماد به نفس و همیاری در مدرسه ابتدای پسرانه برگزار شد.

دیدار کارکنان دانشگاه آزاد آباده با امام جمعه شهرستان

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آرش زارعیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همراه جمعی ار کارکنان این واحد دانشگاهی به دیدار امام جمعه شهرستان حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا رفتند.

آرش زارعیان در این دیدار گزارشی از روند اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده ارائه داد.

حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا نیز با بیان برنامه‌ها و اهداف در حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی اظهار کرد: با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های مؤثری در همه مسائل جامعه برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • برگزاری آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی
  • آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی برگزار شد
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد