Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@05:43:11 GMT

سانسور جدید باران کوثری در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۸۴۱۶

سانسور جدید باران کوثری در تلویزیون

باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی‌نیا، رضا احمدی، با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند. پخش‌کننده فیلم سینمایی «شَنل» نسبت به ممیزی جدید تلویزیون برای این فیلم، گلایه کرد.
 
به گزارش جنوب نیوز، سعید خانی با بیان اینکه اکران این فیلم از هفته‌ی گذشته آغاز شده است به ایسنا گفت: اتفاق عجیبی که افتاده، این است که بعد از اخذ مجوز برای تیزرهای تلویزیونی «شَنل» دوباره با ما تماس گرفتند و تأکید کردند خانم باران کوثری فقط در تیزرهای این فیلم باید یک پلان حضور داشته باشند و این یک سانسور جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





او ادامه داد: آنها نگفتند کلا در تیزر نباشد بلکه تاکید دارند فقط یک پلان در تیزرها باشد؛ این در حالی است که فیلم «شنل» بازیگر اصلی‌اش باران کوثری است و در تمامی پلان‌ها حضور دارد بنابراین ساخت تیزر برای این فیلم با این شرایط، کار سختی است و طبیعتا از جذابیت‌های آن تیزر کاسته می‌شود.
 
سعید خانی در پاسخ به اینکه "آیا تیزر فیلم این روزها از تلویزیون پخش می‌شود؟" گفت: به هر حال با توجه به اینکه تبلیغات محیطی، فیلم‌های مستقل کم است، ما مجبور شدیم تیزری را به خواست آن‌ها بسازیم چون اگر بخواهیم تلویزیون را هم از دست بدهیم دیگر محلی برای تبلیغات فیلم نداریم. اما به هر حال تیزر نمایش داده شده از «شنل»‌ در تلویزیون تأثیرگذاری همیشگی‌اش را ندارد چون باران کوثری در تمام پلان‌های فیلم حضور دارد.
 
او با بیان اینکه فیلم «شنل» تاکنون 55 میلیون فروش داشته است، اظهار امیدواری کرد: با آغاز تبلیغات این فیلم در فضای مجازی از هفته آینده، فروش آن بیشتر شود.
 
فیلم سینمایی «شنل» به کارگردانی حسین کندری و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری است.
 
فیلمنامه‌ی «شنل» نوشته حمیدرضا بابابیگی تراژدی تنهایی انسان‌هاست که در بستر شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می‌گردد؛ در خلاصه داستان فیلم آمده: «خیلی طول می‌کشه باور کنی که دیگه منو نمی‌بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟»
 
باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی‌نیا، رضا احمدی، با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

این دادگاه در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • معرفی کابینت های جدید
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است