Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@23:36:53 GMT

دیدار رامک شیراز و پیمان شاهرود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۹۲۴۱

دیدار رامک شیراز و پیمان شاهرود

در چارچوب هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال تیم رامک شیراز به مصاف پیمان شاهرود می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در چارچوب هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال کشور روز جمعه ۵ آبان‌ماه تیم رامک شیراز در دیداری خارج از خانه به مصاف پیمان شاهرود می‌رود.

این دیدار به میزبانی تیم پیمان شاهرود برگزار می‌شود و کاظم مرادی، محمد تیموری، احسان علیاری و دانیال منصوری داوری این دیدار را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم شاهد شیراز با سرمربی‌گری امیر حسین برزگر امسال با نام رامک شیراز و با جذب ۲۱ بازیکن در لیگ دسته اول حضور یافته است، علیرضا مکارمانی، حمیدرضا عباس‌فرد، محمد کوهپیما نیز مربیان تیم رامک در این فصل هستند.
احسان جامه‌بزرگی، سعید جعفری، محسن فقیهی‌راد، محمدمهدی شرافت‌منش، ایمان فلاحی، محسن آزادی، محمدعلی پیلتن، حامد دادفر، حسین قاسمی، محمد زارعی، مهرزاد زارعی، علی حسن‌شاهی، پیمان طالبی، مهدی ششدهی حقیقی، رامین تقی‌زاده، امیرحسین فتاحی، رضا محمدیان کشکولی، محمدرضا ذغالی‌پور، محمد بانشی، محمدجواد بشارت و علی خادمی داراکویه بازیکنان تیم رامک در فصل جدید هستند.
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال با حضور ۱۷ تیم و در قالب دو گروه برگزار می‌شود که تیم بالان صنعت شیراز و رامک شیراز در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی

رأی مسابقه استقلال ملاثانی- فجرسپاسی در حالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که سهم سازمان لیگ در این میان نادیده گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در چارچوب هفته  بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دوم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار شود. با این وجود عدم امکان ورود دو تیم به ورزشگاه غدیر اهواز  باعث لغو و تعویق مسابقه شد. این در حالی است که فجر یکی از 4 تیم مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد می‌شود و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت صعود تأثیرگذار باشد.

واکنش باشگاه فجر سپاسی به برگزاری بازی لغو شده

طبق رأی کمیته انضباطی قرار است بازی دوباره برگزار شود هر چند فجرسپاسی اعلام کرده پرونده را به کمیته استیناف می‌برد.

کمیته انضباطی نقش 2 باشگاه میهمان، میزبان و همچنین متولی ورزشگاه یعنی باشگاه استقلال خوزستان را بررسی کرده اما در این میان طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم قصوراتی داشته است. برای نمونه طبق ماده 18 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران،  تیم‌ میهمان باید یک تمرین رسمی یک ساعته در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه داشته باشد. 

با این وجود بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد فجر در روز اول اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه غدیر اهواز جلسه تمرینی نداشته است. هر چند عدم رعایت اجرای  آیین‌نامه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک