Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@22:06:23 GMT

بارزانی از ریاست اقلیم استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۹۵۷۵

کانال تلویزیونی آسیا در یک خبر فوری اعلام کرد: مسعود بارزانی از ریاست اقلیم کردستان عراق استعفاء کرد. ناطقان: منابع رسمی و مستقل هنوز این خبر را تایید نکرده اند. 
پیشتر برخی رسانه ها احتمال کناره گیری او را طی چند روز آینده مطرح کرده بودند.گفتنی است از نظر قانونی ریاست بارزانی بر اقلیم در اوت ۲۰۱۵ به اتمام رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این احتمال کناره گیری او از جمله بعنوان آخرین برگ برای جلب رضایت بغداد برای آغاز گفت وگو با اربیل مطرح شده بود.جنبش گوران (تغییر) نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که حکومت اقلیم کردستان به ریاست مسعود بارزانی باید منحل و دولت نجات ملی تشکیل شود.جنبش گوران با برگزاری همه پرسی سوم مهرماه اقلیم کردستان مخالف بود و به گفته رهبران این حزب ، زمان مناسبی برای برگزاری این همه پرسی نبوده است.نیروهای عراقی طی روزهای گذشته موفق شدند تا کنترل استان کرکوک را که در اختیار نیروهای پیشمرگه کرد بود به دست گیرند.هنوز منبع دیگری یا منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند.
منبع: ایرنا برچسب ها: مسعود بارزانی ، اقلیم کردستان عراق ، استعفاء

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • شترداری رسته مزیت دار دامداری سازگار با اقلیم کشور
  • اصفهان، اقلیم معناست