Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:50:51 GMT

نگهداری 2400 کیلومتر راه در استان اولویت اصلی ما است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۹۷۱۸

نگهداری 2400 کیلومتر راه در استان اولویت اصلی ما است

تهران- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران‌ گفت: با وجود 2400 کیلومتر راه در این استان نگهداری مناسب این راه ها، پل‌‌ها، تونل‌ها و ابنیه فنی از الویت های اصلی ما است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، مجید نصرالله ‌نژاد در دومین نشست سراسری روسای ادارات نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان تهران اظهارداشت: هم اکنون 200 کیلومتر آزادراه، 200 کیلومتر راه‌های اصلی، 450 کیلومتر راه‌های فرعی، 100 کیلومتر راه‌های فرعی درجه دو در استان تهران زیر بار ترافیک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که 1400 کیلومتر راه‌های روستایی نیز در استان تهران وجود دارد گفت: 15 کیلومتر تونل در سطح استان تهران داریم، ضمن این که 101 دستگاه پل بالای 10 متر و 306 دستگاه پل زیر 10 متر در این استان برای عبور و مرور وجود دارد.
نصرالله‌نژاد افزود: در استان تهران پل‌های رودشور در محور قم و ساوه و پل دلیچایی در محور فیروزکوه پل‌های مهمی هستند که تعمیر ابنیه فنی این مناطق در دستورکار قرار گرفته و در زمینه روان سازی تردد در گردنه گدوک و مبارک آباد مطالعات آن در نشستی با یک شرکت داخلی ‌و شرکای فرانسوی و اسپانیایی برای استفاده از تکنولوژی‌های نو در استان انجام شده است.
به گزارش ایرنا در این نشست ، مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی راه‌ها‌، مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز حضور داشتند.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1108*1724* خبرنگار: ایرج منصوری * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، بیش از ۶۱۴ هزار خودرو وارد استان شده که پلاک‌های فارس و تهران بیشتر بوده است. - اخبار استانها -

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از ثبت 614 هزار تردد خودرو در ورودی محورهای مواصلاتی استان بوشهر از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا 7 فروردین ماه امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه بیشتر پلاک‌های خودروهای ورودی به استان بوشهر مربوط به استان‌های فارس و تهران بوده است افزود: بر اساس آمار دوربین‌های پلاک خوان، خودرو‌های استان فارس سهم 20 درصدی در تردد‌های جاده‌ای استان بوشهر داشته‌اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، خودرو‌های تهران با 7.6 درصد، اصفهان 7.3  درصد، خوزستان 4.7 درصد و کهگیلویه و بویراحمد با 2.19 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی همچنین به تردد خودروی شهروندان بوشهر در دیگر استان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: فارس بیشترین مقصد خودرو‌های شهروندان استان بوشهر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اضافه کرد: پس از فارس، استان‌های تهران، اصفهان و خوزستان بیشترین تردد خودرو‌ها را در محور‌ها ثبت کرده‌اند.

اخترشناس اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیش از 7 میلیون و 850 هزار رفت‌وآمد در راه‌های درون استانی بوشهر ثبت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت، از ورودی دالکی بیشترین میزان ورودی خودرو ثبت شده و پس از آن دیلم و سپس عسلویه قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر هوشمندسازی جاده‌ها را یکی از اولویت‌های این اداره کل برشمرد و گفت: 60 سامانه تردد شمار، 19 دوربین نظارت تصویری، 53 سامانه ثبت تخلفات رانندگی، 4 سامانه توزین حین حرکت و 7 تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان فعال است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته می شود
  • انجام بیش از ۲۴۰۰ عملیات توسط سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • خسارت سیل به ۳۰۰۰ کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد