Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری – ایرنا – سید علی حسینی وزنه بردار فوق سنگین عضو تیم ملی بعد از هشت سال محرومیت در گام اول در بابلسر رکورد دار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این وزنه بردار اردبیلی که هشت سال گذشته بدلیل مثبت اعلام شدن دوپینگ براساس قوانین وقت فدراسیون بین اللملی با محرومیت 12 ساله روبرو شد، با تغییر قوانین و کاهش محرومیت ها این وزنه بردار توانست بعد از هشت سال دوباره به میادین قهرمانی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علی حسینی وزنه بردار فوق سنگین شامگاه چهارشنبه توانست با ثبت رکورد 210 کیلوگرم در یک ضرب و 253 کیلو در دو ضرب و 463 کیلو در مجموع بالاترین رکورد را در بابلسر به نام خود ثبت کند.
وی توانست با پشت سرگذاشتن بهداد سلیمی در ثبت رکورد گام اول را محکم بردارد و برای بزرگان وزنه برداری فوق سنگین جهان خط و نشان بکشد.
بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین مازنی توانست در یک ضرب 208 کیلوگرم و در دو ضرب 253 کیلوگرم را رکورد بزند و در مجموع 461 کیلو یعنی دو کیلوگرم کمتر از سید علی حسینی رکورد خود را ثبت کند.
سید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در صددم تا مسابقات جهانی آمریکا هفته به هفته رکورد خود را افزایش دهم تا بتوانم با حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی قلب کسانیکه در این هشت سال منتظرم بودند تا دوباره به میادین بازگردم را شاد کنم.
بهداد سلیمی دیگر وزنه بردار فوق سنگین عضو تیم ملی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به طور قطع تا فرا رسیدن مسابقات جهانی رکورد خود را افزایش خواهم داد .
وی افزود: در تک ضرب مرحله اول 208 کیلو گرم را بالای سر برده و در مرحله دوم وزنه 211 کیلوگرم را نتوانستم بالای سر ببرم.
وی اظهارداشت: دیگر ضرورتی ندیدم که مرحله سوم هم تک ضرب را امتحان کنم و به بدنم فشار وارد کنم.
سلیمی افزود: به طور قطع ظرف مدت یک ماه آینده با تمریناتی که در اردوی تیم ملی انجام می دهم رکوردم را افزایش می دهم.
از سوی دیگر بهادر مولایی وزنه بردار بابلسری عضو تیم ملی ، شامگاه چهارشنبه همزمان با ثبت رکورد وزنه برداران ملی پوش کشورمان در سالن ورزشی نوبخت بابلسر به خبرنگار ایرنا گفت: از اینکه در شهر خودم امروز نمی توانم در مقابل دیدگان همشهریانم به نبرد با پولاد سرد بپردازم بسیار متاسفم.
بهادر مولایی اظهارداشت: در حال حاضر خوشبختانه توانستم 85 درصد از آمادگی جسمانی خود را بدست بیاورم و بعد از طی مراحل فیزیوتراپی و بدن سازی به دوران قهرمانی بازخواهم گشت.
وی ادامه داد: با حمایت دلسوزان ورزش مازندران و شهرستان بابلسر خوشبختانه تعلیق بنده هشت ماه است که برداشته شده و مشکلی برای بازگشت به دوران قهرمانی و اوج ندارم.
این وزنه بردار که در وزن 105 کیلوگرمی کار می کند؛ اظهارداشت: در حال حاضر در تمرینات در یک ضرب 60 کیلوگرم و در دوضرب یکصد کیلوگرم را بالای سر می برم و خوشبختانه روز به روز روند ترقی ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که بتواند هر چه زودتر محبت های مردم شریف ایران را با کسب مدال های خوش رنگ در میادین جهانی جبران کند.
ثبت رکورد وزنه برداران ملی پوش با حضور 11 وزنه بردار در پنج وزن روز گذشته در بابلسر برگزار شد.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7328/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال

سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.

تقوی بیان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.

این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.

وی عنوان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه