Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس موکب جواد الائمه(ع) شهرستان نایین، از راه‌اندازی موکبی با کمک‌های مردمی و خیرین در کربلای معلی برای پذیرایی از یک هزار نفر زائر اربعین خبر داد.

مهدی قلی پوربافرانی رئیس موکب جواد الائمه(ع) شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این موکب با ظرفیت اسکان یک هزار نفر برای ایام اربعین حسینی در کربلای معلی برپا می شود و آماده پذیرایی از زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: 71 نفر به عنوان خادم در این موکب در قسمت های فرهنگی، راهنمای زائر و آشپزخانه خدمت رسانی می کنند.

 

پوربافرانی از ارائه یکهزار وعده غذایی در هر وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت روزانه در این موکب خبر داد و اظهار داشت: در این موکب در هر وعده 500 نفر خانم و500 نفر آقا پذیرایی می شوند.

 

وی گفت: پتو، موکت و لوازم ضروری به منظور رفاه بیشتر زائران در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوان این خدمات را به نحو مطلوب ارائه کنیم.

 

رئیس موکب جواد الائمه(ع) شهرستان نایین  با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده محل استقرار این موکب در خیابان بوبیات کربلا معلی است، خاطرنشان ساخت: این موکب از 5 صفر تا 25 صفر برپا است و بعد از اربعین خدمات مربوطه را به زائران ارائه می دهند.

 

وی با بیان اینکه در این موکب گروه‌های فرهنگی و دینی در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: گروه‌های فرهنگی، گروه خادمان دینی، مداح و روحانی در موکب در نظر گرفته شده است که زائران بهتر بتوانند از پاسخ مسائل شرعی که به سفر مربوط است، آگاهی پیدا کنند.

 

پوربافرانی گفت: وسایل راه اندازی موکب جواد الائمه نایین در کربلا با 7 دستگاه تریلر به کشور عراق ارسال شد.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ادامه فعالیت میز خدمت در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با تقدیر از حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این مأموریت موفقیت‌آمیز و اقدام مقتدرانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، کام ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرد و پاسخ کوبنده با همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: این مأموریت ارزشمند نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران اسلامی بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیرند و این حمله در پاسخ به ظلم و تجاوزگری بود که رژیم صهیونیستی هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم غزه صورت می‌گرفت و از طرفی جسارت رژیم جعلی اسرائیل به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ کوبنده داده می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه کمیته‌های زیر مجموعه شورای اطلاع‌رسانی باید پویا و فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، تجهیز و توسعه روابط عمومی‌ها و حمایت از اصحاب رسانه یکی از راهبردها در شورای اطلاع‌رسانی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند و طبق سال گذشته یکشنبه و سه‌شنبه‌های پاسخگویی به‌صورت منظم دنبال شود.

پورات با اشاره به اینکه ایجاد میز خدمت در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت گفت: یکی از کارهایی که با درایت استاندار بوشهر دنبال شده، راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و نشست‌های مردمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مردم در بخش‌ها و دهستان‌های استان بوده است تا به مهم‌ترین شعار دولت یعنی مردم‌گرایی عمل کرده باشیم و مردم، مسئولان را در دسترس خود بدانند.

وی اظهار کرد: امسال عملکرد مدیران در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی توسط شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر ارزیابی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد گوناگون با استفاده از ابزارهای هنر و رسانه توسط دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و اطلاع‌رسانی باید هنرمندانه باشد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند