Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: فرمانده ارتش لبنان اخیرا نشستی در آمریکا را که با حضور فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و مقامات نظامی عربستان، امارات و اردن برگزار شد، تحریم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از هاآرتص، ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان در پاسخ به دعوت جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به منظور مشارکت در نشستی که برای دومین بار متوالی با حضور فرماندهان ارتش‌های جهان برگزار می‌شود، وارد آمریکا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه، عون با همتای آمریکایی خود دیدار کرد و قرار بود پس از آن در نشست فرماندهان ارتش‌های جهان از جمله کشورهای غربی که اکثریت آنها را اعضای پیمان ناتو تشکیل می‌دهند، شرکت کند، اما وی هنگامی که از حضور فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در این نشست مطلع شد، در لحظه آخر تصمیم به تحریم این نشست گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود