Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@05:03:31 GMT

خدمان شهرداری تهران به زائران اربعین96

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۰۸۳۷

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در روزهای 2 و 3 آبان ماه محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و جمعی از مدیران شهری از روند اقدامات و فعالیت های نیروهای شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی از محل اسکان کارگری، موکب ها و... در شهرهای نجف و کربلا بازید و طی آن با مسئولین تولیت کربلا و مدیران شهری این شهر دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: مجتبی یزدانی در جریان بازدید هیاتی از مدیران شهری که با حضور محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل، قالیباف رئیس حراست کل، عبدلی سرپرست سازمان مدیریت پسماند،زنگیشه مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل،خال سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و جمعی از مدیران شهری که در راستای ارتقای فعالیت ها و خدمات شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد، گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته 2 هزار نفر جهت  ارائه خدمات رسانی به شهرهای نجف و کربلا  در دو گروه اعزام می  شوند. 1000نفر در گروه اول به شهرهای نجف و کربلا اعزام که به پاکسازی، رفت و روب و خدمات رسانی می پردازند.
وی در ادامه افزود: گروه دوم(1000نفر) نیز 8 آبان ماه اعزام و تا دو روز پس از اربعین حسینی  و پس از پاکسازی کامل شهرهای نجف و کربلا به  کشور برمی گردند.
یزدانی در ادامه گفت: تاکنون 17 کامیون شامل تجهیزات و لوازم جهت کار در نجف و کربلا توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تهیه و ارسال شده است که شامل مخزن،پلاستیک،جارو و... می باشد.همچنین 3 تریلی دیگر نیز در حال آماده سازی و اعزام است.
وی در ادامه به بازدید محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و هیاتی از مدیران شهری در روزهای 2 و 3 آبان ماه از شهرهای نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: هیات اعزامی مدیران شهری به عتبات عالیات در بدو ورود به شهر نجف، از صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر امیرالمومنین(ع) بازدید کردند.
وی در ادامه افزود: در بازدید از نجف از تمامی محدوده هایی که باید ارائه خدمات دهیم و نیز محل اسکان کارگران در نجف بازدید داشتند.همچنین در مسیر نجف به کربلا در موکب حضرت صاحب الزمان(عج) حاضر و در جریان مسائل و موضوعات و کیفیت انجام اقدامات قرار گرفتند. همچنین  در این مسیر از کمپ 60 هزار متر مربعی بسیج شهرداری تهران نیز بازدید به عمل آمد.
یزدانی تصریح کرد: در جریان این بازدید محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان کامل تمامی زحمات و اقدامات نیروهای شهرداری تهران قرار گرفت و چندین جلسه نیز در خصوص بررسی برنامه ها و موضوعات مختلف در راستای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد.
معاون شهردار تهران در ادامه به بازدید مدیران شهری از محل اسکان کارگری در کربلا اشاره کرد و گفت: در این بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن بازدید از روند خدمت رسانی عاشقان و خادم الحسین(ع) ضمن ابلاغ سلام و مراتب تشکر ویژه شهردار تهران برای نیروهای اعزامی به نجف و کربلا، برای آنها در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) آرزوی توفیق کرد.
یزدانی ادامه داد:همچنین امروز در خدمت تولیت حرم امام حسین(ع) جلسه ای برگزار و پس از سخنان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تولیت حرم امام حسین(ع)  تمامی موارد و موضوعات  در این جلسه بررسی شد.
معاون شهردار تهران اذعان کرد: در شهر کربلا و در محل اسکان نیروها به همراه عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با معاون خدمات شهری شهرداری کربلا جلسه ای برگزار و در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاد شد.
تقدیر و تشکر مدیران شهری شهر کربلا و مسئولین عتبات از خدمات شهرداری تهران
وی ادامه داد:در این جلسه معاون خدمات شهری شهر کربلا از اقدامات شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرده  و خواهان افزایش همکاری های دو جانبه شد.
یزدانی در ادامه افزود:در بحث همکاری ها توافق شد که در صورت حضور شهردار تهران در اربعین حسینی در حاشیه این مراسم تفاهم نامه ای برای افزایش همکاری‌ها خصوصا در ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره های فنی امضاء شود.
به گفته یزدانی در جریان این بازدید با سید جعفر موسوی از مسوولان عتبات جلسه ای برگزار شد که  از خدمات شهرداری تهران تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش شهرنوشت، وی در پایان تاکید کرد: انشالله امسال با ارائه خدمات مطلوب و ارتقای کیفی خدمات و صرفه جویی خدمات بسیار خوبی را به زائرین اربعین حسینی ارائه خواهیم داد.
لازم به ذکر است در جریان این بازدید دو روزه مدیران شهری که در راستای ارتقاء خدمات رسانی برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد؛ محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به همراه جمعی از مدیران شهری از روند استقرار نهایی نیروهای خدمات شهری که به منظور خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در شهرهای نجف و کربلا حضور دارند، بازدید کرده و در جریان کلیه امور قرار گرفتند.
منبع: ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران ، زائران اربعین96 ، تولیت کربلا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند

به گزارش خبرنگار مهر، مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، سپاه را شجره طیبه دانست و گفت: امروز آثار و برکات بسیج مستضعفین و سپاه در تمام دنیا قابل مشاهده است و این برگرفته از ابتکار حضرت امام (ره) است.

نظری با اشاره به سالروز شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس، گفت: این واقعه نشان می‌دهد که خدای ما مسلمانان از ناوها و جنگنده‌های آمریکایی قوی‌تر است چنانچه در عملیات وعده صادق نیز این دست برتر مؤمنین را دیدیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: امروز در دفاع، علم، سیل، زلزله و … منش بسیجی‌ها را می‌بینیم و به برکت نفس قدسی معمار کبیر انقلاب اسلامی خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات عدیده شهر بندرعباس در حوزه زیرساخت عنوان‌کرد: ۴۳ درصد شهر بندرعباس را بافت فرسوده تشکیل داده است و از این بابت خطراتی مردم ساکن در این محلات را تهدید می‌کند.

نظری عنوان کرد: امروز هیچ اولویتی بالاتر از بازآفرینی شهری در بندرعباس وجود ندارد از این رو همه دستگاه‌ها باید در کنار شهرداری اعم از دولت و سپاه به میدان بیاید.

رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: بالغ بر ۷۰ درصد از کار در بازآفرینی شهری بر عهده دولت است و باید با تأمین زمین به شهرداری در این حوزه وظایف خود را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان‌کرد: در سفر ریاست جمهوری مصوب شد ۳۰۰ هکتار زمین تأمین و به عنوان پشتیبان بازآفرینی در بندرعباس استفاده شود اما هنوز این مصوبه اجرایی نشده است که لازم است دولت در اجرای این مصوبه تسریع کند تا دست شورا و شهرداری برای بازآفرینی پر شود.

کد خبر 6086674

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد