Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - در تاریخ دیدار سنتی تیم های استقلال و پرسپولیس تا کنون 19 پنالتی از سوی داوران برای هر دو تیم اعلام شده است. 

به گزارش وب سایت نود، در تاريخ دربي تهران تاكنون ١٩ پنالتي توسط داوران گرفته شده است كه ١١ پنالتي براي پرسپوليس و ٨ پنالتي براي استقلال بوده است. در ادامه نگاهی به آمار و نکات مربوط به پنالتی های دربی تهران خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

*پرسپوليس از ١١ پنالتي فقط ٧ تاي آنها را به گل تبديل كرده است .

*آمار استقلاليها در گل كردن پنالتيها بسيار خوب بوده است ، آنها از ٨ پنالتي گرفته شده ٧ تاي آن را تبديل به گل كرده اند.

*مجيد نامجومطلق تنها بازيكني از استقلال است كه پنالتي خودرا در دربي سال ٦٧ خراب كرده است .

*مهرزادمعدنچي، مهدي شيري ، محمدنوري و مهدي طارمي چهار پرسپوليسي هستند كه در دربي پنالتي خودرا به گل تبديل نكرده اند.

*روشن، شاهرخ بياني، ورمزيار دوبار، نوازي، جباري و ابراهيمي استقلاليهايي هستند كه پنالتيهاي خودرا به گل تبديل كرده اند.

*شاهرخ بياني، پيوس، هاشمي نسب، رهبريفرد، انصاريان،زارع و نوروزي ، هفت بازيكني هستند كه پنالتي هاي خودرا براي پرسپوليس به گل تبديل كرده اند.

*وحيدطالب لو با مهار دوپنالتي ، پنالتي گير ترين دروازه بان تاريخ دربي است ، رحمتي و قليچ نيز هر كدام يك پنالتي را مهار كرده اند.

*در هجده سال اول برگزاري دربي فقط يك پنالتي فقط يك پنالتي در سال ٥٦ گرفته شد كه روشن آن را به گل تبديل كرد.

*شاهرخ بياني تنها بازيكني است كه از روي نقطه پنالتي دروازه هر دو تيم را باز كرده است.

*محمدنوري تنها بازيكن تاريخ شهرآورد است كه پنالتي خود را به اوت زده است.

پنالتی های هدر رفته تیم پرسپولیس همگی در لیگ برتر بوده است. 

گفتنی است که اين آمار فقط شامل پنالتي هايي است كه در جريان بازي گرفته شده است و پنالتي هاي دربي جام حذفي در سال ٦٧ در آن لحاظ نشده است.

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، رقبای آرسنال امروز در حالی به تماشای دربی ‏شمال لندن نشسته بودند که همه امیدشان به آنگه پوستکوگلو و ‏مردانش بود. ‏

آرسنال در نیمه اول با یک گل به خودی پیش افتاد و پاسخ سریع ‏تاتنهام آفساید اعلام شد. توپچی‌ها در ادامه نیمه اول درخشان ظاهر ‏شده و با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را سه گله کردند.

تاتنهام در نیمه دوم برای حفظ اعتبارش در دربی خانگی و برای ‏متوقف کردن آرسنال به میدان آمده بود و با جان و دل کار می‌کرد. ‏اسپرز در دقیقه 64 روی اشتباه عجیب داوید رایا توسط کریستین ‏رومرو به گل رسید تا بارقه‌های امید تقویت شود. ‏

ظاهرا قرار بود آرسنال هر چه در نیمه اول انداخته بود را در این نیمه ‏روی اشتباهات فردی واگذار کند. در دقیقه 85 نوبت به دکلان رایس ‏رسید تا با اشتباه یک گل به تاتنهام تقدیم کند.

او با خطایی ‏بی‌مورد و درحالی‌که توپ از دیویس فاصله گرفته بود پای ‏بازیکن حریف را مثل ‏توپ شوت کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را ‏نشان دهد. سون ‏هیونگ مین پشت توپ ایستاد و با اینکه رایا جهت ‏را درست ‏تشخیص داده بود دروازه را باز کرد.‏

از این لحظه همه‌چیز در نهایت استرس دنبال شد، ولی در نهایت ‏آرسنال موفق شد این پیچ تند را هم به سلامت رد کند. تیم آرتتا حالا ‏تا قهرمانی بازی با بورنموث، منچستریونایتد و اورتون را در پیش دارد. ‏

دیگر خبرها

  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • رزرو هتل در آمستردام
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت