Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام سه نامزد برتر برای انتخاب دروازه‌بان برتر در سال 2017 نام پیمان حسینی از ایران نیز در جمع آنها قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سازمان جهانی فوتبال ساحلی سه دروازبان نامزد شده جهت دریافت عنوان برترین دروازه بان جهان در سال اخیر را معرفی کرد که بر اساس آن نام دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سازمان جهانی فوتبال ساحلی سه دروازبان نامزد شده جهت دریافت عنوان برترین دروازه بان جهان در سال اخیر  را در حالی معرفی کرد که نام پیمان حسینی از ایران در کنار مائو برزیلی و چاژکوو روسیه ای به چشم می خورد.


سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی ضمن تمجید از پیمان حسینی، زمان اعلام برترین دروازبان جهان را در مراسم گالا ۲۰۱۷ که شب پایانی مسابقات جام بین قاره ای جهان برگزار می‌شود، اعلام کرد.

 

پیمان حسینی فوتبال ساحلی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پورتو بعد از ورود به زمین در نیمه ‏دوم برای خیرونا به چهره محبوب رئالی‌ها تبدیل شد. دو گلی که او ‏وارد دروازه بارسا کرد می‌تواند باعث قهرمانی زودهنگام رئال شود. ‏

پورتو در دقیقه 65 به جای داوید لوپز وارد زمین شد. تا آن زمان بارسا ‌‏2-1 از خیرونا پیش افتاده بود ولی پورتو کمتر از یک دقیقه بعد از ‏ورود به زمین گل زد تا بازی 2-2 دنبال شود. او دو دقیقه بعد در ‏نقش پاسور ظاهر شد و میگل گوتیرز با پاس او بازی را 3-2 به سود ‏خیرونا کرد. ‏

درحالیکه بارسا هنوز برای بازگشت امید داشت در دقیقه 80 پورتو با ‏ضربه‌ای تماشایی به زیبایی دروازه بارسا را باز کرد تا امیدها نقش بر ‏آب شود. ‏

ویدئو: 331814

این تعویض طلایی ارسال ساویو را با شوتی سرضرب و تماشایی به ‏گوشه سمت چپ دروازه بارسا فرستاد تا نتیجه 4-2 شود. او با دو ‏گل و یک پاس گل ستاره اصلی خیرونا در بازی امروز است. اگر بازی با ‏پیروزی خیرونا به پایان برسد رئال مادرید قهرمان این فصل لالیگا ‏خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال