Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@15:40:54 GMT

طبیعت پاییزی پارک جنگلی وکیل آباد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۲۴۸۰

طبیعت پاییزی پارک جنگلی وکیل آباد+تصاویر

یکی از پارک های وسیع و قدیمی مشهد پارک جنگلی وکیل آباد است که در جنوب غربی مشهد واقع شده و با بلوار عریض و زیبای وکیل آباد به میدان آزادی مرتبط می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، یکی از پارک های وسیع و قدیمی مشهد پارک جنگلی وکیل آباد است که در جنوب غربی مشهد واقع شده و با بلوار عریض و زیبای وکیل آباد به میدان آزادی مرتبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک جنگلی وکیل آباد که درگذشته به نام میرطراز یا باغ وکیل آباد شناخته می شد، درسال ۱۳۴۸ ش. توسط مالک آن، حسین آقای ملک به صورت رسمی وقف استفاده عموم شد و به شهرداری مشهد واگذار شد و هم اکنون جزو محدوده خدماتی منطقه ۹ می باشد. عکس: علیرضا اخباری

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح سه شنبه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاور مردان ارتش گفت: محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف برای برگزاری مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمان از ساعت یک بامداد روز ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم اجرا می‌شود.

وی افزود: بر این اساس توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان خواجو از سمت جنوب از تقاطع شعبانیه، از شرق در خیابان سرباز از سه راه ۱۷ شهریور، از سمت شمال از میدان علی ابن ابیطالب (ع) و از سمت غرب از بلوار ابراهیم خلیل الله ممنوع است.

وی با بیان اینکه در مسیر خیابان ادیب به سمت بلوار ۲۲ بهمن نیز از دوربرگردان اواسط این خیابان محدودیت تردد اعمال خواهد شد گفت: از ساعت پنج بامداد روز چهارشنبه نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای اعلام شده ممنوع بوده و پلیس راهور در این مناطق ممنوعیت تردد اعمال خواهد کرد، لذا شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6079712

دیگر خبرها

  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز