Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقوط یک دستگاه خودروی سواری (رانا) به داخل دره در جاده آتشگاه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرروابط عمومی آتش نشانی کرج گفت: در این حادثه که خودرو به عمق 20متری دره سقوط کرد یک مرد 29ساله جان باخت و دو مرد 20و22 ساله و یک خانم 25ساله در خودرو گرفتار شده بودند که با تلاش نیروهای آتش نشانی خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن

وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی این کشور دست‌کم یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز هنوز ناپدید شدند.

به گزارش مهر به نقل از کیودو، «مینورو کیهارا» وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط۲ بالگرد اس‌اچ-۶۰ کی این کشور در نزدیکی جزیره توریشیما در جنوب توکیو، یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز ناپدید شدند.

کیهارا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دلیل احتمالی این سقوط‌ها، تصادم و برخورد این دو بالگرد است و هر کدام از این دو بالگرد ۴ سرنشین داشتند که در جریان رزمایش ضدزیردریایی شبانه این حادثه رخ داد.

به گفته وزیر دفاع ژاپن علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست، اما ارتش ژاپن بقایای این دو بالگرد را پس از سقوط پیدا کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس
  • ۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن