Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری امتداد از بجنورد٬ رضا رضایی امروز در حاشیه دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی اظهار داشت: ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی از دو ماه قبل فعال و ۱۴ کمیته اجرایی متولی امر برگزاری نمایشگاه در استان، فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: هماهنگی و رایزنی‌ها با حوزه تخصصی ناشران و کتاب فروشان جهت حمایت از متخصصین این حوزه انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ ناشر استانی که در سامانه موسسه فرهنگی نمایشگاه‌های ایران ثبت نام کردند، موفق به دریافت مجوز جهت حضور در نمایشگاه شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: دستگاه‌های کارت‌خوان مختص نمایشگاه کتاب در کتاب فروشی‌های سطح شهر مستقر شده به طوری که بن کارت الکترونیکی قابلیت نقد شدن در این فروشگاه‌ها را دارند.

رضایی ادامه داد: به جهت دسترسی آسان شهروندان به بن کتاب، بن‌های الکترونیکی از بیست و دوم لغایت بیست و نهم مهرماه به صورت اینترنتی پیش‌فروش شده‌اند. هم‌چنین به دلیل استقبال خوب مردم از نمایشگاه٬ علاوه بر ۳۵۰ میلیون سال گذشته، مبلغ ۵۰ میلیون تومان دیگر به بن‌های خرید کتاب اضافه خواهد شد که در مجموع میزان بن اختصاص یافته به دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی در خصوص تخفیف های نمایشگاه کتاب بیان داشت: علاوه بر ۲۰ درصد تخفیف بن کارت، ناشران موظف هستند ۱۰ درصد از قیمت پشت جلد کتاب نیز تخفیف قائل شوند.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: وسعت مکانی دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی یکی از ویژگی‌هایی است که سبب برپایی تعداد بیشتری از غرفه‌ها در این نمایشگاه شده است.

رضایی از حمایت ناشران و کتاب فروشی های سطح استان خبر داد و گفت: تعداد ۳۲ ناشر فعال و ۳۰ کتاب فروشی در سطح استان داریم که مولفه های حمایتی جهت حمایت از چاپ و خرید کتاب سالیانه،  در نظر گرفته شده است. در سال ۹۵، ۲۶۰ عنوان کتاب با ارزش ۷۰ میلیون تومان مورد حمایت قرار گرفتند لذا حمایت از چاپ کتاب ارزشمند در دستور کار فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی تاکید کرد: برنامه بیمه مولفان و ناشران، معافیت مالی کتابفروشان و تسهیلات نوسازی توسعه کتابفروشی تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از دیگر حمایت‌های فرهنگ و ارشاد از مولفان و ناشران است.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی افزود: دو روستای قلعه خان و طبر از خراسان شمالی در بین هزار روستا به عنوان دوستدار کتاب انتخاب شدند.

وی در پایان اضافه کرد: مسابقات کتابخوانی، رونمایی از کتاب، توسعه و ترویج کتاب، برپایی ایستگاه مطالعه و راه اندازی کتابخانه های تخصصی که تا الان ۱۳ مورد آن راه‌اندازی شده از برنامه های دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان بجنورد در حمایت از حمله سپاه + فیلم و عکس

جمعی از دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی در حمایت از پاسخ قاطعانه سپاه به جنایات رژیم صهیونسیتی راهپیمایی و تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، جمعی از دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی در حمایت از پاسخ قاطعانه سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی و تجمع کردند.

کد خبر 744441

دیگر خبرها

  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • نواختن زنگ انتقام سخت در مدارس خراسان شمالی
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از عملیات موفق سپاه +فیلم
  • شادی مردم خراسان شمالی از تنبیه رژیم صهیونیستی
  • اجتماع خود جوش دانشجویان خراسان شمالی در حمایت اقدام مقتدرانه سپاه
  • تجمع دانشجویان بجنورد در حمایت از حمله سپاه + فیلم و عکس
  • حمایت مردم خراسان شمالی از غیور مردان سپاه پاسداران
  • برپایی دهمین نمایشگاه گل و گیاه در یزد