Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در دیدار روز گذشته با مدیر کل بهزیستی استان گلستان اظهار کرد:  همسو شدن دستگاه‌های اجرایی متولی در ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی استان بسیار مهم و نتایج مطلوبی برای استان دارد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان افزود: سکونتگاه‌های غیر رسمی استان در پی رشد بی‌برنامه شهرها تشکیل و بستری مناسب برای آسیب‌های محیطی ،کالبدی ،اجتماعی و فرهنگی هستند و متاسفانه در برخی از نقاط باعث مسائل و مشکلات حادی در مناطق شهری شده‌اند که سازمان‌های متولی با توجه به نوع کارکردشان از طریق اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حمایتی، آموزشی و همسو کردن آن با دیگر ارگان‌های مسئول می‌توانند در کاهش آسیب‌ها در این مناطق موثر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبی ادامه داد: با توجه به تاکیدات وزیر محترم راه و شهرسازی و اهمیت موضوع در وزارتخانه متبوع، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در سالجاری پنج پروژه عمرانی و کالبدی در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس در دست اجرا دارد تا در بهبود شرایط این مناطق اثرگذار باشد.

غفاری مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار گفت : واگذاری امور به سازمان‌های غیردولتی فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها در مناطق سکونتگاه‌های غیررسمی موثر باشد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه «قره سو» پُرآب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بارش‌های چند روز اخیر در مناطق مختلف استان گلستان به ویژه در سرشاخه‌های رودخانه قره‌سو باعث شد تا این رودخانه پُرآب شود و حتی در برخی مناطق، طغیان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد