Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@00:17:40 GMT

برانکو یا ببر یا برو

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۴۲۲۴

مهر نوشت :

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته دهم لیگ هفدهم از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* تعدادی از هواداران که از شهرستان برای دیدن دربی به تهران آمده بودند به شدت از وضعیت نابسامان ورزشگاه آزادی گلایه داشتند و معتقد بودند فدراسیون فوتبال باید برای این بازی حساس که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می کشاند تمهیداتی  بیاندیشد که هواداران اذیت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تعدادی از هوادران پرسپولیس با شعار «برانکو یا ببر یا برو» از سرمربی کروات خواستند همانند فصل گذشته بازی را به حریف واگذار نکند و این تیم را که شرایط خوبی ندارد شکست دهد.

 *با توجه به اینکه قرار بود هواداران ساعت ۱۲ وارد ورزشگاه شوند اما به دلیل ازدحام جمعیت، عوامل انتظامی یک ساعت زودتر در را باز کرده تا هواداران بتوانند به استادیوم وارد شوند.

* کری خوانی طرفداران دو تیم در بیرون از ورزشگاه باعث درگیری فیزیکی هواداران دو تیم شد که با دخالت نیروی انتظامی این غائله خاتمه پیدا کرد. عوامل انتظامی تلاش می کردند تا با برقراری نظم و انضباط هیچ مشکلی برای طرفداران دو تیم بوجود نیاید.

* هواداران سرخابی به شدت از نحوه چک کردن بلیت های این دیدار ناراضی بودند و اعتقاد داشتند باید گیت های بیشتری گذاشته شود تا مردم راحت تر بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

* عوامل انتظامی در ورودی گیت های بلیت فروشی، هواداران دو تیم را از یکدیگر جدا می کردند تا با هم درگیر نشوند.

* چند تن از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند فارغ از هیاهوی این دیدار در گوشه ای از  مجموعه ورزشی آزادی فوتبال گل کوچک به راه انداخته بودند و در آن هم برای یکدیگر کری می خواندند.

* عوامل انتظامی با وسواس هر چه تمام تر هواداران را بازرسی بدنی می کردند تا کسی مواد محترقه به داخل ورزشگاه نبرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ویدیوها درباره پیرمرد بی‌ادب سپاهانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 در جریان بازی پرسپولیس و اصفهان در ورزشگاه اصفهان یک پیرمرد بی‌ادب گفت که به هواداران سپاهان که مجرد هستند قول داده در صورتی که فحش ندهند، یکی از دختران (هواداران پرسپولیس در ورزشگاه) را بدهد و به این شکل همه فامیل می‌شوند و مشکل حل می‌شود! پس از این از ادبیات زشت، گروهی از جمله محمدحسین میثاقی نسبت به بی‌ادبی اعتراض کردند. سپس ویدیویی از عذرخواهی این پیرمرد منتشر شد اما در نهایت خبرهایی درباره بازداشتش انتشار یافت. هر سه ویدیو را با این توضیح می‌بینید که به واسطه ادبیات زشت پیرمرد، تنها بخش پایانی ادبیات زشت پیرمرد در ورزشگاه آزادی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • همه ویدیوها درباره پیرمرد بی‌ادب سپاهانی
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!