Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، فتح‌الله حقیقی در نشست با سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در پیشگیری از مصرف مواد مخدر افزود: تاکنون با همراهی نیروی انتظامی و دادستانی استان اقدامات حائز اهمیتی صورت گرفته ولی استمرار طرح‌ها و تداوم اقدامات طی جلسات و نظارت‌های دوره‌ای در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از اعضای کمیته مبارزه با مواد مخدر استان انتظار می‌رود که ظرف یک هفته پیشنهادات خود را در راستای مشارکت سمن‌ها اعلام کنند ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش مؤثری در این رابطه دارند ازاین‌رو باید برای مشارکت هر چه بیشتر آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

حقیقی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انتظار می‌رود که پیشنهادات منطقی و کاربردی ارائه شود تا در اسرع وقت اجرایی شده و نتایج آن قابل‌مشاهده باشد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود که در ۲۰ دبیرستان متوسطه دوم حاشیه‌نشین طرح آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی با حضور مدرسان آموزش‌دیده سازمان‌های مردم‌نهاد ظرف ۱۰ روز اجرایی شود.

معاون استاندار با تأکید بر لزوم هم‌افزایی و تعامل تمامی مسئولان استان برای اجرای طرح‌های اجتماعی اضافه کرد: موازی کاری و اقدامات جزیره‌ای آسیب‌زا بوده و نتایج مطلوبی در برندارد، بنابراین همراهی همگانی با ایمان و اعتقاد قلبی به‌منظور کاهش و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی و به‌خصوص اعتیاد تأثیر بیشتری خواهد داشت.

وی گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های خود را اعلام کنند تا همراهی لازم برای اجرای آن‌ها طی بررسی‌های کارشناسی، صورت گیرد.

حقیقی افزود: اقدامات و برنامه‌های اجتماعی دغدغه همه ما است و باید با ایمان و اعتقاد قلبی دنبال شود همچنین تجمیع اهداف و برنامه‌ریزی و هم‌افزایی در راستای اجرای اقدامات نتیجه قابل‌لمسی در جامعه در بردارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌ها، در بخش اجتماعی با برخورد قهری ثمربخش نخواهد بود بلکه با همدلی، تعامل و جلب مشارکت‌های مردمی محقق می‌شود.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • شوخی گلزار با مردم
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند