Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرماندار اراک گفت: پیاده روی اربعین مانور اقتدار و عظمت شیعیان در دنیا است و هیچ قدرتی جزء سیدالشهداء نمی تواند چنین اجتماع بزرگی را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حسین بختیاری فرماندار اراک امروز(4آبان) در نشست ستاد اربعین حسینی (ع) که درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: درس بزرگ اربعین حسینی زنده نگه داشتن یاد و اهداف شهادت در برابر توطئه های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به عشق علاقه ای که همه ما به ائمه (ع) و به ویژه حضرت امام حسین (ع) داریم انتظار می رود که اعضای ستاد و کمیته های اربعین حسینی برای خدمات رسانی به زائرینی که ازسطح شهرستان  برای شرکت در پیاده روی اربعین به کربلا اعزام می شوند یرنامه ریزی وخدمات خوبی به زائران ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه از ورود افرادی که بدون ویزا و مجوز قصد ورود به خاک عراق را دارند نیز جلوگیری می‌شود افزود:  تهیه گذرنامه از طریق سفارت تهران و کنسول‌گری قم انجام می‌شود اما اقداماتی صورت گرفته که سال آینده تهیه گذرنامه در سطح استان انجام شود.

 

در ادامه این جلسه مجید عسگری،دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی از استقرار 28 موکب از استان مرکزی در مرز مهران، کربلا و نجف برای خدمات رسانی به زائران کربلا خبر داد.

 

وی گفت: خدمات رسانی ستاد اربعین استان مرکزی در بخش‌های خدماتی، پشتیبانی و درمانی از یک هفته قبل از اربعین در موکب‌های داخل و خارج کشور شروع و تا چهار روز پس از اربعین نیز ادامه دارد.

 

در ادامه این نشست هر یک از اعضای کمیته های ستاد اربعین اراک شامل امنیتی، انتظامی، فرهنگی، آموزشی، اطلاع رسانی، حمل و نقل، اعزام، مشارکت های مردمی و کمیته بهداشت، درمان و امداد به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته های خود پرداختند و آمادگی کامل خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر همایش پیاده روی اربعین اعلام کردند.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی