Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری با حضور 600 نفر از متخصصان و کارشناسان این حوزه از داخل و خارج کشور روز پنجشنبه در مشهد آغاز شد.

پیام دکتر 'بنهار ترنکل' رئیس انجمن جهانی هیپنوتیزم در این همایش قرائت شد. در این پیام آمده: کشور ایران تاکنون پیشرفتهای زیادی در علم هیپنوتیزم و کاربرد آن در درمان بیماریهای مختلف داشته و هم اکنون سطح کار و آموزش هیپنوتیزم در ایران بالاتر از اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری نیز گفت: هیپنوتیزم قویترین شکل مدیریت ذهن است بطوری که از این طریق می توان به جای تمرکز بر درد و اضطراب، بر آرامش ذهن و انسجام درونی متمرکز شد.
دکتر مهدی فتحی افزود: در کنگره حاضر هپینوتیزم مدیریت ذهن در سه بخش پزشکی، ورزشی و روانشناسی با حضور متخصصان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی مهمترین محورهای همایش را شامل هیپنوتیزم ورزشی، مهارتهای ذهنی در ورزش، روانشناسی ورزشی، یوگا و مدیتیشن، اصول پرورش ذهن، روانشناسی مثبت گرا، پرورش ذهن در مدیریت، روانپزشکی و پرورش ذهن و تصویرسازی در بهبود بیماریهای طبی عنوان کرد.
دبیر کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری ادامه داد: در این کنگره 25 متخصص و کارشناس حوزه هیپنوتیزم از کشورهای سوئد، سوئیس، امارات و دانمارک حضور دارند.
وی گفت: تعداد مقالات ارسال شده به 91 مقاله بود که از بین آنها 30 مقاله به صورت سخنرانی و 37 مقاله در قالب پوستر ارائه می شوند.
وی برپایی 9 کارگاره آموزشی در حوزه های مختلف هیپنوتیزم، مدیریت ذهن و همچنین انجام جراحیهای سطحی با بهره گیری از هیپنوتیزم را از بخشهای جنبی این کنگره بیان کرد.
نخستین کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری با محور 'مدیریت ذهن' به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا ششم آبان ماه ادامه دارد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آذری در سفر به شهرکرد گفت: سال گذشته ۹ کنگره در سراسر کشور برگزار شد و امسال هم برنامه ریزی شده تا کنگره ملی شهدا در نقاط مختلف کشور برگزار شود.
وی افزود: کنگره ۲ هزار و ۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری هم سال ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد