Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز مازندران گفت:در حال حاضر نمایشگاه صحیفه سبز مازندران یک برند ملی شده و امیدواریم مسئولان با دغدغه بیشتر از نمایشگاه بازدید و برای رونق آن تبلیغ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، قاسم عزیزاده‌گرجی در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: با توجه به تجربه ۱۲ دوره گذشته این نمایشگاه، سیزدهمین نمایشگاه مردمی فرهنگی صحیفه سبز مازندران با حضور ناشرین معتبر، شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار و سایر محصولات فرهنگی در حضور رییس حوزه‌ هنری کشور، امام‌جمعه بابل و برخی مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح و به‌مدت یک هفته در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی افزود: با توجه به استقبال غرفه داران فضا بزرگتر شده و تعداد غرفه‌ها امسال به ۱۴۰ غرفه رسیده و تعداد عناوین کتب و محصولات فرهنگی داخل غرفه‌ها به بیش از یازده هزار عدد افزایش یافته است.
  
مسئول برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صحیفه سبز مازندران ادامه داد: غرفه‌های ما شامل محصولات قرآنی، مذهبی، سایر موضوعات فرهنگی است که در بخش فروش  تنوع خوبی را شاهد هستیم.
  
گرجی تصریح کرد: دسترسی آسان به آخرین محصولات حوزه دفاع‌ مقدس و انقلاب اسلامی هم یکی از کارهای مثبت این دوره از نمایشگاه بود که با استقبال مخاطبان همراه شد.
  
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در کشور افزود: ما متعقدیم که فراتر از این باید برویم از همین رو در بخش فضای مجازی، سازمان سراج کشور نیز حضور جدی در این نمایشگاه دارد.
  
مسئول برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز مازندران یادآور شد: در بخش برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و همایش‌ها در نظر گرفته شده که در روز شنبه همایش حافظان قرآن کریم و در روزهای آتی شب شعر عاشورایی را با حضور شاعران آیینی استان و مهمانانی از تهران برگزار می‌کنیم.
  
گرجی تاکید کرد: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری نمایشگاه دسترسی آسان به این محصولات و ترویج فرهنگ غنی اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس است.
  
وی ادامه داد: امسال از لحاظ کمی و کیفی بزرگترین نمایشگاه این سیزده دوره در حال برگزاری است که باید از حمایت‌های ویژه امام‌جمعه بابل صمیمانه تشکر کنم و خوشحالیم در حال حاضر نمایشگاه صحیفه سبز مازندران یک برند ملی شده است.
 
مسئول برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز مازندران در پایان گفت: امسال متاسفانه نسبت به سال گذشته از حمایت مسئولین، کمتر برخوردار بودیم، اگر حمایت بیشتر شود ما بیشتر می‌توانیم خدمات ارائه دهیم، امیدواریم مسئولان با دغدغه بیشتر از نمایشگاه بازدید و برای رونق بیشتر آن تبلیغ کنند.

به گزارش بلاغ، سیزدهمین دوره نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران تا هفتم آبان ماه در مصلی بزرگ شهر بابل میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است

به گزارش جماران؛ در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، سردار هاشمی فرمانده و جمعی از مسئولین بسیج ادارات قم در مرکز فقهی ائمه اطهار علهیم السلام با آیت الله فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کردند.

متن سخنان  آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی  در دیدار فرمانده و جمعی از مسئولین بسیج ادارات قم در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

 از خدای تبارک و تعالی استدعا می‌کنم در این ماه رحمت و برکت، توفیق بندگی خودش را در همه ما بیشتر کند و در این ضیافت الهی به احسن وجه ما را مورد کرامت و عنایت خاص خود قرار بدهد تا بتوانیم لیالی قدررا به احسن وجه درک کنیم.

ولادت امام مجتبی (ع) و همچنین سال نو را تبریک عرض می‌کنم ان شاء الله سال بسیار خوبی همراه با رعایت دستورات دینی، توفیق در عمل و تحکیم پایه‌های انقلاب و استمرار دین در جامعه داشته باشیم.

بسیج در حدّ کلان یکی از مهم‌ترین نهاد‌های برخاسته از انقلاب است که مورد عنایت ویژه امام رضوان الله تعالی علیه بود و در صحنه‌های بسیار مهم با حضور قوی و پرشور خود انقلاب را حفظ، تقویت و تحکیم کرده است. به این نکاتی که اشاره فرمودید باید هر چه قوی‌تر عمل شود، پاک دستی مسئولین کشور، مدیران ادارات و کارمندان، مطلبی است که اسلام خیلی بر آن تکیه دارد، امام خمینی رضوان الله علیه و رهبری معظم نیز خیلی به آن تاکید و عنایت داشته و دارند، ولی متأسفانه آن‌طور که باید و شاید در این چند دهه مورد توجه قرار نگرفته، امیدواریم در این سال بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

مسئولان و مدیران نظام اسلامی می‌بایست در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند، همان‌طوری که خود رهبری و برخی دیگر از مسئولان در پاک‌دستی الگو هستند. مراقبت از پاک‌دستی هم فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود. قبل از نظارت فیزیکی، کارهای فرهنگی لازم است. می‌بایست برای مدیران و کارمندان لااقل در هر ماه جلسات اخلاقی و تهذیبی بگذارید تا اعتقاداتشان قوی‌تر بشود. چرا یک فرد پاک‌دست نیست؟ برای اینکه یا خدا را قبول ندارد یا خدا را فراموش می‌کند، یا قیامت را قبول ندارد یا آن را فراموش می‌کند! چرا اینقدر در روایات تصریح شده که «اکثروا ذکر الموت»، یاد مرگ را در دل خود زیاد کنید، برای اینکه انسان با یاد مرگ یک تحوّل روحی پیدا می‌کند.

 

 

نکته دوم حضور در میان مردم و خدمت به مردم است، این کار که در مصلای نماز جمعه قبل از نماز جمعه یا روزهای دیگر، مدیری بنشیند و پاسخ‌گوی مردم باشد، یکی از آرزوهای همه ما بوده، مدیر باید در دسترس مردم باشد، درد مردم را بشنود و از درد جامعه و مشکلات مردم آگاه باشد. به اداره خودش و ارتباط با کارمندانش توجه داشته باشد. بحمدلله  هر چه زمان پیش می‌رود آن تعابیری که امام رضوان الله تعالی علیه در مورد بسیج داشتند بیشتر نمود پیدا می‌کند که می‌فرمودند بسیج یک شجره طیبه است، یک زمانی ما بسیج را فقط در دفاع مقدس و جنگ و جهاد خلاصه می‌کردیم، اما نه! بسیج  شجره طیبه‌ای است که واقعاً در همه زوایای نظام اسلامی باید حضور ارزشی مهم داشته باشد. نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند، بسیج باید یک چهره خدوم آماده ایثار نزد مردم داشته باشد همان‌طور که در مواقع بحران چنین بوده است. لازم است به تعابیری که امام فرموده بیشتر دقت بشود، الحمدلله اینها شکل گرفته و در حال توسعه است. من به سهم خودم از زحمات همه بسیجیان عزیز تشکر نموده ودعا می‌کنم خدا به شما و همه ما توفیق دهد که بتوانیم در راه حفظ انقلاب قدم‌های مؤثر برداریم.

دیگر خبرها

  • اسطوره کشتی کچ دنیا به ایران سفر می‌کند؟
  • اسطوره کشتی کج جهان به ایران می‌آید؟
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ساخته می‌شود؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ایران ساخته می‌شود؟
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است