Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، ماریو بالوتلی می‌گوید آماده است که به تیم ملی ایتالیا برای صعود از پلی‌آف جام جهانی و کسب جواز سفر به روسیه در تابستان سال آینده کمک کند.

ایتالیایی‌ها ماه آینده در پلی‌‌آف جام جهانی به مصاف سوئد می‌روند و با توجه به مصدومیت آندره‌آ بلوتی، مهاجم تورینو این احتمال وجود دارد که جامپیرو ونتورا، سرمربی آتزوری از گزینه‌های دیگری مانند بالوتلی استفاده کند چرا که او از زمان رفتنش به نیس، احیا شده و در ۱۱ بازی رسمی‌اش در این فصل ۸ گل زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم فوتبال نیس فرانسه که به دلیل سابقه انضباطی‌اش یکی دو سال است به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نمی‌شود، گفت: اگر ونتورا مرا دعوت کند، آماده‌ بازی کردن هستم. اگر هم دعوتم نکند باز هم مثل همیشه تیم ملی را تشویق خواهم کرد. برای من خیلی مهم است که احساساتم را ابراز کنم تا هواداران شخصیت و خود واقعی مرا بشناسند. قبل از حرف زدن درباره فوتبال، من به یک دلیل انسانی تصمیم گرفتم که در نیس بمانم. رئیس و سرمربی تیم افراد خوبی هستند که اینها مهمترین دلایل من برای تمدید قراردادم با نیس بود، ضمن اینکه برای من خیلی مهم بود جایی باشم که مرا می‌خواهند.

نیس که فصل گذشته در لوشامپیونه سوم شد، این فصل اوضاع و احوال خوبی ندارد. این تیم نه تنها در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به ناپولی باخت و به مرحله گروهی نرسید، بلکه در آخرین بازی‌اش در لیگ اروپا هم مغلوب لاتزیو باخته و در رقابت‌های داخلی هم مشکلاتی داشته است.

بالوتلی تأکید کرد: در تیم‌های قبلی‌ام اگر شرایطی مانند شرایط فعلی نیس به وجود می‌آمد، واکنش شدید هواداران را در پی داشت. آنجا اگر ما بد بازی می‌کردیم و یک بازی که نباید می‌باختیم را می‌باختیم، هواداران تشویق‌مان نمی‌کردند، آواز نمی‌خواندند و دیگر از ما حمایت نمی‌کردند. چیزی که مرا واقعاً آزار می‌دهد، انتقاداتی است که از من به خاطر زندگی شخصی‌ام می‌شود. اگر انتقادات فنی و مربوط به فوتبال باشند، برایم مهم نیست. مثلاً اگر من یکشنبه هفته آینده بد بازی کنم، روز بعدش با سرمربی حرف می‌زنم و از او می‌پرسم چه کار باید می‌کردم تا بازی‌ام بهتر می‌شد. می‌دانم که اگر خوب بازی کنم، نیازی ندارم روزنامه‌ها را بخوانم تا ببینم درباره‌ام چه چیزهایی نوشته‌اند.

مهاجم سابق میلان، در پایان عنوان کرد: عقاید دیگران برای من مهم نیست اما به آنها احترام می‌گذارم. این هم بخشی از شغل شماست. بازیکنی که نتواند انتقادات را بپذیرد باید شغلش را عوض کند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود