Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@14:44:07 GMT

ویسی در کنفرانس خبری حاضر نشد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۷۱۱۳

به گزارش امتداد نیوز از بندر انزلی، عبدالله ویسی ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندر انزلی حاضر نشد.

در حالی‌که طبق مقررات فدراسیون فوتبال مربیان دو تیم باید قبل از بازی در کنفرانس خبری حاضر شوند سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس خبری شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم استقلال خوزستان به‌علت مشکلات در پرواز این تیم از اهواز نتوانست در کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم حاضر شود تا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شود.

به گزارش امتداد نیوز، دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان از دور یک هشتم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باید روز جمعه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی انزلی به دیدار یکدیگر بروند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست