Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:09:11 GMT

فیلم/ طرح موزاییکی پرچم هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۸۶۵۷

‍‍‍‍‍‍

طرح موزاییکی پرچم هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای دربی85

دریافت 3 MB منبع: کمیته ملی پارالمپیک ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر ستاره پرسپولیس بعد از گلزنی به صنعت نفت خوشحالی جنجالی انجام داد و حرکت ناشایست این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی او را یک جلسه محروم کند. محرومیتی که بعید است کسی به آن معترض باشد. بحث اصلی در خصوص محرومیت دانیال این است که کمیته انضباطی او را از بازی مقابل سپاهان در لیگ محروم کرده است. این درحالیست که بازی بعدی سرخ پوشان در جام حذفی و مقابل آلومینیوم خواهد بود. با توجه به حساسیت بالای بازی مقابل سپاهان و رقابت نفسگیر پرسپولیس با استقلال برای قهرمانی در لیگ، طبیعتا هواداران و کادرفنی پرسپولیس دوست داشتند محرومیت دانیال در بازی جام حذفی اعمال می‌شد و این بازیکن تاثیرگذار می‌توانست تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان در لیگ همراهی می‌کرد.

با این حال اسماعیلی فر در این بازی مهم محروم است و پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد. این درحالیست که امید نورافکن ستاره سپاهان وقتی دقیقا حرکت مشابه‌ای با اسماعیلی فر در مواجه با هواداران پرسپولیس انجام داده بود، فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شد و در حکم کمیته انضباطی ذکر نشده بود این محرومیت فقط در لیگ برتر اعمال می‌شود. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به رای متفاوت کمیته انضباطی برای محرومیت اسماعیلی فر و نورافکن به شدت معترض شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!