Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: پتروشیمی خمین تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، سیدعلی آقازاده عصر امروز در حاشیه سفر به خمین در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این سفر اظهار داشت: این افتخار نصیب بنده و هیئت همراه شد که نخستین سفر رسمی خود را بعد از واگذاری مسئولیت این استان از شهرستان خمین زادگاه امام راحل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصمیماتی خیلی خوبی از جمله تامین آب مجتمع مرغداری گوشتی و تخم‌گذار، مجتمع گلخانه ای بزرگ شهرستان خمین، تولید کارخانه خودرو گرفته شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بازدیدهای لازم انجام شد و اکثر موانع به تولید رسیدن این مجتمع ها هم بررسی شد و در مورد مجتمع مرغداری خمین مشکلاتی از جمله تامین آب داریم که تقریبا برطرف شده است.

آقازاده بیان کرد: امیدواریم که با کامل شدن سالن‌های تولید در این مجتمع در پایان امسال بتوانیم نیمی ازظرفیت این مجمتع را راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: مجتمع گلخانه‌ای هم تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود که با این اقدام بیش از 400 نفر در این مجتمع اشتغالزایی انجام می‌شود و اگر کارخانه تولید خودرو راه اندازی شود حداقل دو واحد از میزان یک و 8 دهم‌نرخ بیکاری شهرستان خمین را کاهش دهیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: از زمینه پتروشیمی بازدید خوبی انجام شد و پتروشیمی با حدود 189 هزار تن در سال تا پایان سال 97 به بهره برداری می‌رسد و گفتنی است سرمایه‌گذار آن کاملا خصوصی است.

آقازاده با بیان اینکه هم در مجتمع مرغداری و هم در پتروشیمی خمین سرمایه‌گذار به گونه‌ای است که از تسهیلات بانکی استفاده نمی‌کند و تمام آورده خود را تامین می‌کند، افزود: اقدامات خوبی در حال انجام است و ادامه کار مربوط به بنده و سایر مسئولان استان است که بتواتیم به خوبی این اقدامات را به انجام برسانیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: پس از بازدید از کارخانه خودرو تصمیم بر این شد با توجه به اینکه یکی از دو سالن این کارخانه که کاملا آماده است تیمی مشخص شود که به دنبال سرمایه گذارانی برای تولید خودرو باشند و امیدواریم در مدت یکی دو ماه آینده یک گزارش کامل تر و جامع تر برای این کارخانه که اشتغالزایی بالایی دارد ارائه دهیم.

انتهای پیام/

R41371/P1486/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کریمی گفت: طرح آبرسانی آتیشگاه موسوم به ۵۳ روستا و شهر سردشت در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله نخست این طرح  در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.
مدیر کل آبفای استان افزود: با اجرای این طرح آب شرب ۵۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها و شهر سردشت تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد