Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@04:38:57 GMT

دقیقه ۵۲؛ پرسپولیس ۱- استقلال صفر+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۹۶۰۴

‍‍‍‍‍‍

داربی ۸۵ پایتخت میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حال برگزاری است. علی علیپور در دقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند. آفتاب‌‌نیوز : داربی ۸۵ پایتخت میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ تمام شد.
به گزارش آفتاب‌نیوز، تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی هشتاد و پنجمین تقابل تاریخ دو تیم است.
علی علیپور در دقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند.
روزبه چشمی از استقلال و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.
قضاوت این بازی را بیژن حیدری بر عهده دارد.
گزارش نیمه دوم:
دقیقه ۴۶، ارسال بشار رسن از روی نقطه کرنر با جهش بلند گادوین منشا روی سر مدافعان استقلال همراه شد ولی ضربه سر او با برخورد به بازیکنان استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت تا ضربه کرنر تکرار شود.
گزارش نیمه نخست:
در دقیقه ۴۴، شوت امید ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی با اصابت به دفاع پرسپولیس به کرنر فت. ضربه کرنر برگشتی را هم علیرضا بیرانوند به اوت فرستاد تا این موقعیت از دست برود.
در دقیقه ۴۲، اشتباه ذکی پور در دفع توپ، علیپور را در خط دفاع استقلال صاحب توپ کرد که چشمی به زحمت این توپ را دفع کرد.
در دقیقه ۳۸، پاس در عمق خسرو حیدری در محوطه جریمه به وریا غفوری رسید که بیرانوند زودتر از این بازیکن توپ را به کرنر زد.
در دقیقه ۳۵، در حالی که گادوین منشا با سید حسین حسینی تک به تک شده بود، نتوانست از این موقعیت استفاده کند ودر ادامه بازیکنان استقلال رسیدند و توپ را دور کردند.
گل: در دقیقه ۲۲، علی علیپور با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی برخلاف جهت پرش حسینی شوت زد و گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند.
در دقیقه ۲۰، سانتر در عمق بازیکنان پرسپولیس پشت مدافعان استقلال به علیپور رسید که در موقعیت تک به تک روزبه چشمی این بازیکن را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.
در دقیقه ۱۵، اشتباه مجید حسینی در دفع توپ منجر به خلق موقعیتی برای پرسپولیس شد که ذکی‌پور به سرعت توپ را به کرنر زد.
در دقیقه ۱۲، سانتر بازیکنان پرسپولیس از روی نقطه کرنر به روی دروازه، در یک ر فت و برگشت به بازیکنان پرسپولیس رسید که شوت بازیکنان این تیم را استقلالی‌ها برگشت دادند.
در دقیقه ۱۱، ارسال امید ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس، با واکنش خوب علیرضا بیرانوند همراه شد و توپ به اوت رفت.
در دقیقه ۹، دفع اشتباه شجاع خلیل‌زاده در مقابل نقطه کرنر، موجب توپ ربایی علی قربانی شد اما استقلالی‌ها نتوانستند از این توپ بهره لازم را ببرند.
در دقیقه پنج، روی ضد حمله بازیکنان استفلال، پاس خوب خوب شجاعیان پشت مدافعان پرسپولیس به فرشید اسماعیلی رسید و او با ورود به محوطه جریمه پاس در عرضی را برای علی قربانی فرستاد که سید جلال حسینی این تیم را قطع کرد تا خطر از روی دروازه پرسپولیس دور شود.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.
ادامه دارد ...

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با برتری میهمان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال از ساعت 21 امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان دقیقه یک (ثانیه 44) با ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد.

واکنش باشگاه استقلال به عدم حضور تماشاگران در بازی با هوادار

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، مهدی عبدی، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

داور: علی صفایی

دقیقه یک: در حالی که تنها 44 ثانیه از بازی گذشته بود، ابوالفضل جلالی توپی را به محوطه جریمه هوادار ارسال کرد و آرمین سهرابیان موفق شد با ضربه سر زیبا دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 18: ضربه زمینی مرتضی منصوری پس از برخورد به سید حسین حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 19: ضربه کرنر زده شد و پس از بلوکه شدن توپ، کریم اسلامی صاحب موقعیت مناسبی شد که ضربه‌اش را حسینی با پا برگرداند. در ادامه شجاعیان پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زدن کرد که باز هم دروازه‌بان استقلال مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی شجاعیان را حسینی ناقص دفع کرد و در ادامه نیز بازیکن هوادار نتوانست از توپی که به او رسید استفاده کند.

دقیقه 41: محمد میری و جلال‌الدین ماشاریپوف به دلیل درگیری با یکدیگر با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 45: محمدحسین مرادمند با خطا روی کریم اسلامی از داور کارت زرد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کرد | برد کسل کننده آبی ها در برابر هوادار | هوادار ۰ - استقلال ۱
  • استقلال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کرد
  • تثبیت صدرنشینی آبی ها به لطف درخشش حسینی
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • استقلال با صدرنشینی ۱۴۰۲ را تمام کرد
  • پایان خوش آبی‌‌ها در ۱۴۰۲؛با یک گل برای استقلال بهار شد
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • استقلال ۱ - ۰ هوادار/ آبی‌پوشان به دنبال تثبیت صدرنشینی
  • استقلال ۱ - ۰ هوادار / آبی پوشان به دنبال تثبیت صدرنشینی