Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:11:56 GMT

ماجرای عجیب دختری جوان که در آسانسور ناپدید شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۹۷۵۱

ماجرای عجیب دختری جوان که در آسانسور ناپدید شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر از گاهی انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی ذهن کاربران را به خود مشغول می کند؛ فیلم‌هایی مختلف در زمینه های گوناگون که که هر کدام رازی در خود نهفته دارند، اسراری که برخی از آنها مدتی بعد فاش می‌شوند و بعضی دیگر تا ابد سر به مُهر خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این ویدئوها مربوط به دختری است که وارد آسانسور می‌شود و لحظاتی بعد که به خاطر نقص فنی درب آسانسور با اختلال مواجه می‌شود، در کمال ناباوری از در بسته عبور و آسانسور را ترک می‌کند.

هنوز توضیح منطقی و دقیقی برای آنچه که در فیلم دیده می شود در هیچ پایگاه خبری ارائه نشده است. اکنون باید منتظر ماند و دید که این ویدئو جزو کدام دسته است؛ معماهایی که مدتی بعد حل خواهند شد یا صندوقچه اسراری که تا همیشه سر بسته خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 ناپدید شدن دختر جوان در آسانسور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۱۹۸ تاییدیه ایمنی آسانسور درخوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی داودی بیان کرد: با توجه به این که اعتبار تأییدیه‌های صادره برای آسانسور یک ساله است، نیاز است تا مدیران و مالکان ساختمان‌ها پس از اتمام اعتبار تأییدیه آسانسور‌های خود، برای بازرسی ادواری و دریافت تأییدیه ادواری اقدام کنند.

وی یادآور شد: استفاده کنندگان از آسانسور‌ها می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می‌شود، به سامانه پیامکی،۱۰۰۰۱۵۱۷ از وضعیت تأییدیه آن آسانسور مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تأییدیه، موضوع را به اداره کل استاندارد خوزستان گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • صدور ۱۱۹۸ تاییدیه ایمنی آسانسور درخوزستان
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • ماجرای دختر پادشاه اردن که جنجالی شد
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • راز ناپدید شدن شهاب سنگ‌ها/ زنگ خطر در قطب جنوب