Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: هم اکنون یک هزار و 332 هیات مذهبی ثابت دارای مجوز در امور مذهبی و فرهنگی استان فعالیت دارد.

حجت‌الاسلام علی کارگر عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر هیات های مذهبی ثابت ، هیات های مذهبی خانگی نیز فعالیت دارند که به صورت سیار فعالیت های معنوی خود را پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور فردا ( جمعه) ، انتخابات شورای هیات های مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی 10شهرستان از ساعت 8 الی 12 صبح برگزار می شود که از میان 157 نفر نامزد، 67 نفر انتخاب می شوند.
کارگر تصریح کرد: هیات های مذهبی با حضور مردم علاقه مند و ولایتمدار تشکیل شده است و همواره بر حسب نیاز و بر اساس اهداف و آرمان های انقلاب به نقش آفرینی مشغول هستند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: هیات های مذهبی به خاطر نوع مخاطبان و مشارکت جوانان نقش مهمی در ترویج آموزه های دینی و اخلاقی و تحقق اهداف اسلامی دارند.
کارگر به تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور نسل جوان در هیات های مذهبی و برنامه های مختلف نقش مهمی در مقابله با توطئه های استکبار جهانی دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت به حسینیه ایران معروف است.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود