Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@18:39:40 GMT

پنجمین دوره خادمیاران رضوی در ارومیه+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۰۳۳۳

‍‍‍‍‍‍

این دوره با شرکت حدود 200 نفر از خادمیاران رضوی در سه محور وظایف خادمیاری، حرم شناسی و امام شناسی برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مسئول دفاتر آستان قدس رضوی در استان با اشاره به اینکه یکی از اهداف ایجاد دفتر آستان قدس رضوی در استان محرومیت زدایی و اعزام زائران کم توان به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا( ع) است گفت: تمام زائرانی که توانایی مالی برای عزیمت به مشهد مقدس ندارند در این دفتر ثبت نام و به ترتیب به زیارت مشهد مقدس اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مختارزاده افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و با تخفیف ویژه توسط پزشکان خادمیار انجام می شود که در سطح استان حدود 45 پزشک خادمیار این کار را انجام می دهد. وی تصریح کرد: هر کسی در تخصص های مختلفی که بخواهد خادمیار رضوی شود می تواند با ثبت نام در سایت آستان قدس رضوی و گذراندن کارگاهها و دوره های مربوط بعد از شش ماه تا یکسال از طرف آستان قدس رضوی گواهی مخصوص خادمیاری رضوی را دریافت کند.   دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه