Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@09:09:05 GMT

شکستن رکورد اوسین بولت توسط بازیکن اندونزیایی! + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۰۳۸۱

شکستن رکورد اوسین بولت توسط بازیکن اندونزیایی! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، شکستن رکورد سرعت دنیا توسط بازیکن اندونزیایی در فوتبال که قبلا در اختیار اوسین بولت دونده جامائیکایی دو سرعت و سریع‌ترین دونده جهان بود را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اورژانس دونده در مناطق پرازدحام تهران

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به راه‌اندازی "اورژانس دونده" در مناطق پرازدحام تهران گفت: به‌کارگیری ۲۲۰ موتورلانس‌، زمان رسیدن به بالین بیمار در تهران را به ۱۰ دقیقه کاهش داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمداسماعیل توکلی در آیین بدرقه راهیان سلامت نوروزی اورژانس کشور در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت، گفت: اورژانس دونده در مناطق پرازدحام همچون بازار تهران با تجهیزات کامل راه اندازی شده و زمان امدادرسانی در این منطقه از 35 دقیقه به 13 دقیقه کاهش یافته است.

وی افزود: امسال با راه اندازی پایگاه تخصصی هوایی و به کارگیری 220 موتورلانس‌ که برای اولین بار بعد از 10 سال انجام شد، زمان رسیدن به بالین بیمار در تهران به 10 دقیقه رسید.

وی با بیان این که امسال در اورژانس تهران به تمام اهدافمان رسیدیم، افزود: موتورلانس‌ها هزینه اورژانس را تا 23 درصد کاهش دادند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران بیان کرد: امسال همچنین اورژانس استان تهران یکپارچه شده و 9 ستاد فرماندهی در 9 نقطه استان تهران ایجاد شد.

توکلی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین شاهد روزانه 11 هزار تماس و انجام 3500 ماموریت و در مجموع یک میلیون و 850 هزار ماموریت و 2.5 میلیون تماس به اورژانس تهران بودیم، گفت: 67 پایگاه اورژانس استان به طور کامل بازسازی شده که بی سابقه بوده است. همچنین 16 سال پس از خرید زمین، پایگاه فرماندهی غرب اورژانس تهران ساخته شد و بزرگترین انبار اورژانس با کمک خیرین در منطقه خاوران تهران ساخته شده که توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح 10 پایگاه جدید اورژانس در استان تهران خبر داد و گفت: 7 پایگاه نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: امسال رکورد آموزش در استان زده شد و 12 هزار و 245 نفر آموزش تخصصی دیدند و 21 هزار نفر از مردم نیز در خصوص چهارشنبه آخر سال آموزش دیدند.

اجرای طرح "سلامت نوروزی" تا 25 فروردین/ فعالیت پایگاه‌های اورژانس در تعطیلات نوروز

توکلی ادامه داد: در سال 1402 پنج بالگرد نشین افتتاح شد و ششمین بالگرد نشین نیز امروز در دماوند به بهره برداری رسید.

وی با بیان این‌که ساماندهی مراکز پیام در سطح استان و نظارت بر آمبولانس‌های خصوصی تقویت شده است، گفت: در استان تهران 295 پایگاه اورژانس داریم که باید به 715 پایگاه افزایش یابد و فرسودگی ناوگان سالانه 150 میلیارد تومان هزینه بر ما تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شغل‌های فناورانه اقتصاد محور در اندونزی
  • اورژانس دونده هم راه افتاد
  • راه‌اندازی اورژانس دونده در مناطق پرازدحام تهران
  • اورژانس دونده می‌آید
  • شکستن رکورد علی دایی از سوی مسی به تاخیر افتاد!
  • رقابت دختران دونده در سمنان
  • شکستن رکورد علی دایی توسط مسی به تاخیر افتاد
  • آب بندی دیوار های استخر بتنی
  • شاهزاده انگلیسی در آلمان تاریخ ساز شد
  • بررسی احتمال شکستن رکورد گلزنی لواندوفسکی در فصل 2020/21 بوندسلیگا توسط هری کین / زیرنویس فارسی