Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن اصغری در گفتگو با امتداد نیوز با اشاره به استقرار ۲۰ موکب از استان در کربلای معلی و نجف اظهار داشت: این موکب ها توانانیی پذیرایی ۷۰ هزار زائر اربعین حسینی را دارا هستند.

وی افزود: ۲۰ موکب استان در کشور عراق برپا شده که هفت موکب در مسیر کربلا به نجف، یک موکب در سه راهی کوت و بقیه در شهر کربلا و حومه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موکب ها ۳۰ هزار زائر حسینی را در شبانه روز اسکان می دهند و از ۷۰ هزار زائر نیز پذیرایی می کنند.

اصغری با بیان اینکه برای ۹۰۰ خادم در استان ویزای رایگان به عراق صادر شده است گفت: این افراد در قالب خادمان حسینی، گروه های امدادی، بهداشتی و پشتیبانی خدمات دهی می کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه ۴۵۰ نفر از خادمان حسینی اعزامی به کربلای معلی بیمه رایگان شده اند گفت: تا اول آبان ماه ۶۰ دستگاه کامیون محموله غذایی و کمک های مردمی از استان به کربلای معلی به ارزش شش میلیارد تومان به صورت نقدی و جنسی ارسال شده است.

بیش از ۳۰ هزار نفر برای پیاده روی اربعین حسینی در مازندران ثبت نام کرده اند.

true برچسب ها : اربعین 96 حسین اصغری عتبات عالیات true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین اصغری گفت: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان و به ویژه در روستای روم، چهار باب منزل مسکونی و یک کارگاه زرشک دچار خسارت شد.

وی افزود: در تماس مرکز کنترل هماهنگی عملیات بلافاصله یک تیم از پایگاه سه راهی روم و یک تیم پشتیبان از شعبه به روستای روم اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قاینات گفت: طی بررسی‌های انجام شده آبگرفتگی یک باب منزل، تخلیه و سه منزل و یک کارگاه زرشک نیز ارزیابی شدند.

اصغری افزود: شش نفر از پرسنل جمعیت با تجهیزاتی شامل دو دستگاه لجن کش، بیل، چکمه و سرهمی سیلاب در محل حادثه حضور داشتند.

به گفته وی این حادثه خسارت جانی نداشته و فقط منازل از نظر مالی دچار خسارت شده‌اند.

دیگر خبرها

  • رتبه سوم مازندران در سالمندی
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • وظیفه مدیران،ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • اطعام ۲۵ هزار زائر در شب میلاد امام حسن + تصاویر
  • اطعام بیش از ۲۵ هزار زائر و روزه‌دار در شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم قم
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • مسافران نوروزی در تردد از محور‌های گلستان احتیاط کنند