Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:38:27 GMT

انفجار مهیب در شهر دورهام انگلیس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۱۷۱۰

بامداد امروز به وقت محلی در فروشگاهی به نام ماتالان در منطقه دارلینگتون شهر دورهام، افرادی با مقادیر زیادی مواد منفجره، خودپردازها را منفجر و پول های موجود آن را سرقت کردند.

به گزارش صدا و سیما از لندن؛ انفجاری مهیب با مقادیر زیادی مواد منفجره در شهر دورهام واقع در شمال انگلیس گزارش شد که پلیس انگیزه انفجار را سرقت اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منابع خبری به نقل از پلیس انگلیس اعلام کردند بامداد امروز به وقت محلی در فروشگاهی به نام ماتالان در منطقه دارلینگتون شهر دورهام، افرادی با مقادیر زیادی مواد منفجره، خودپردازها را منفجر و پول های موجود آن را سرقت کردند. به گفته ساکنان محلی صدای انفجار تا شعاع چهارکیلومتری شنیده شد و خودپردازها نیز 10 متر جابجا شدند. پلیس گفته واقعا معجزه است که با وجود حجم زیاد مواد منفجره به کار رفته در این انفجار به جز یکی از سارقان فرد دیگری کشته یا زخمی نشده است. پلیس تروریستی بودن این انفجار را رد و انگیزه آن را سرقت اعلام کرده اما گفته هنوز در جستجوی عاملان این انفجار است.
چندی پیش نیز شش سارق ساعت حدود 10 صبح در نایس بریج یکی از امنیتی ترین و گران قیمت ترین محله لندن با سه دستگاه موتور سیکلت و با تبر شیشه های یک جواهر فروشی را شکستند و همه جواهرات ان را سرقت و فرار کردند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان

پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی از دستگیری ۲۲ سارق و چهار مال‌خر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 751102

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟