Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه - ایرنا - فرماندار شهرستان ساوه گفت: 6 هزار و 750 میلیارد ریال برای جبران خسارت سرمازدگی بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته که برای هر هکتار معادل 54 میلیون ریال قابل پرداخت است.

محمد بهاروند عصر پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: سقف پرداخت غرامت از محل این منابع برای هر باغدار خسارت دیده ساوجی تا 900 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سرمای شدید در سال زراعی گذشته باعث از بین رفتن محصولات باغی این شهرستان در سطح 12 هزار و 500 هکتار شد.
فرماندار ساوه اضافه کرد: مرحله نخست پرداخت غرامت خسارت دیدگان بخش کشاورزی این شهرستان به میزان 150 میلیون ریال ن برای هر باغدار خسارت دیده به پایان رسید و در مجموع یک هزار و 400 باغدار خسارت دیده مشمول دریافت غرامت شدند.
بهاروند اظهار کرد: بر اساس مصوبه پنجم مهر امسال کمیسیون اعتباری، سقف پرداختی غرامت سرمازدگی برای کشاورزان و باغداران خسارت دیده افزایش یافت و برای هر هکتار سطح خسارت دیده 54 میلیون ریال تخصیص یافته است و مشمولان در این ابلاغیه جدید دولت می توانند تا سقف 900 میلیون ریال به ازای جبران خسارت محصولات دریافت کنند.
در مجموع 137 هزار هکتار اراضی باغی و زراعی شامل 20 هزار هکتار باغ، 50 هزار هکتار زراعت و 67 هکتار زراعت آیش در ساوه وجود دارد که سالانه در مجموع 700 تا 800 هزار تن محصول از آن برداشت می شود.
/6013/6539/خبرنگار: یحیی معماری***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریفی ظهر یکشنبه در نشست شورای عشایری شهرستان دشتی اظهار داشت: مدیران با همدلی خدمات رسانی مطلوب به جامعه عشایر انجام دهند.

رئیس امور عشایر شهرستان دشتی افزود: اعتبارات عمرانی به عشایر ۱۹ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۸۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

شریفی بیان کرد: ۵۵ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ارزش افزوده به عشایر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: آبرسانی سیار بوسیله هزار ۵۷۳ تانکر به عشایر انجام شده است.

شریفی بیان کرد: با اضافه شدن یک دستگاه تانکر آبرسانی جدید خدمات به عشایر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز ساختمان اداره در دست اقدام است، گفت: ۴۹ دامدار برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 6084610

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به محصولات کشاورزی استان همدان
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به باغات استان همدان 
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی
  • خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان استان همدان
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری