Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:29:07 GMT

درگیری مسلحانه مرگبار در اهواز

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۲۲۲۳

درگیری مسلحانه مرگبار در اهواز

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سرهنگ محمد صفری در خصوص این درگیری اظهار کرد: امشب در کوی مدرس در مقابل یک موکب تعدادی از جوانان با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

 

صفری گفت: دقایقی پیش فردی به صورت مسلحانه در مقابل موکب اقدام به تیراندازی کرد که در این درگیری دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

 

وی افزود: ضارب شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی اهواز گفت: پلیس در حال حاضر در محل حاضر شده و اوضاع را تحت کنترل گرفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل