Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از خرم‌آباد، محمدمهدی زاهدی امشب در جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیسیون آموزش مجلس با جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور که در سالن جلسات خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه چند حکم برای حمایت از خیرین و حضور بیشتر آن‌ها درصحنه آورده شده که بر این اساس ماده 63 برنامه ششم توسعه به این امور اختصاص داده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ماده‌قانونی دولت مکلف به تنظیم و اجرای سیاست‌های حمایتی از خیرین مدرسه‌ساز شده که باید معادل کمک‌های تحقق‌یافته آن‌ها را برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام خیرین در بودجه سنواتی منظور نماید که به این وسیله می‌توان دامنه خدمت را وسیع‌تر کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در بند دیگری از این ماده‌قانونی آمده هزینه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی در احداث، توسعه، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی شامل مدارس، خوابگاه‌های شبانه‌روزی، کتابخانه‌ها و سالن‌های ورزشی وابسته به وزارت آموزش‌وپرورش که در چارچوب مصوب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان انجام می‌شود با تائید سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه قانون یادشده سبب باز شدن فضای فعالیت خیرین می‌شود، تصریح کرد: خیرانی که باید مالیات دهند در کنار این امور خیر هزینه مالیاتی آن‌ها نیز پرداخت می‌شود و در قالب آن پروژه‌ها هزینه‌ها نیز تأمین می‌شود و فضای خوبی ازنظر قانونی برای فعالیت خیرین ایجادشده تا آن‌ها نقش‌آفرینی جدی در بحث مدرسه‌سازی داشته باشند.

زاهدی بیان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات اقدامات بزرگی در این زمینه رقم‌زده و بسترسازی و ریل‌گذاری خوبی را در جهات مختلف به‌ویژه درزمینهٔ خیرین مدرسه‌ساز داشته است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت