Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@21:58:30 GMT

آزمایش چندین موشک قاره پیمای روسیه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۴۴۶۱

روسیه چندین موشک قاره پیما آزمایش کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: موشک های بالستیک شلیک شده ،از نوع «توپول» بوده و اهداف مورد نظر را با موفقیت نابود کرده است. وزارت دفاع روسیه در این بیانیه همچنین از شلیک سه فروند موشک بالستیک از زیردریایی ناوگان دریایی اقیانوس آرام خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موشک ها از آب های دریای اخوتسکی به منطقه ای در «چیزا» شلیک شده و اهداف خود را منهدم کرده اند. همزمان، یک فروند موشک بالستیک دیگر از زیر دریایی اتمی روسیه در اب های «بارتس»  اهدافی در منطقه «کورا» شلیک شد. در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه تصریح شده است: هدف شلیک این موشک های بالستیک قاره پیما، حفظ و تقویت توان دفاعی روسیه در برابر خطرات احتمالی است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز

منابع خبری از شلیک ۴۰ موشک به سمت سرزمین های اشغالی از صبح امور تاکنون خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امورز-دوشنبه- تا این لحظه تقریبا ۴۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر گزارش داد که ۱۵ موشک دقایقی پیش به منطقه الجلیل غربی شلیک شد.

این منابع همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند.

ساعاتی پیش منابع خبری از شلیک سه فروند موشک به سمت پایگاه صهیونیستی رویسات العلم در منطقه اشغالی کفرشوبا لبنان خبر دادند.

در پی آن حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین ساعت ۲:۱۵ دقیقه تجمع نظامیان دشمن در پایگاه رویسات‌العلم را هدف قرار دادیم.

از سوی دیگر، مناطقی در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی از داخل الجلیل علیا قرار گرفت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که منطقه کفرشوبا و کفرحمام در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفتند.

صبح امروز نیز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان‌های القسام از جنوب لبنان مقر تیپ ۷۶۹ شرقی اردوگاه «جیبور» در شمال فلسطین اشغالی را با موج حمله راکتی متمرکز بمباران کرد.

القسام افزود که این حمله در پاسخ به کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و کرانه باختری صورت گرفته است.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند