Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مداحي به مناسبت شهادت امام حسن مجتبي (عليه السلام) به روايتي، با صداي سيد مهدي ميرداماد را مي‌شنويد. فکر تو ام و صحن و سرايي که نداري / داغ حرم درد بنايي که نداري...
فکر تو ام و صحن و سرايي که نداري / داغ حرم درد بنايي که نداري...
دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: دیگر نه لب خط اعتراض می‌کنم، نه درباره داوری حرف می‌زنم

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم و نساجی مازندران همیشه رقابت خوبی با هم داشته‌اند و هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

بازی آخرمان در سال جاری است و زمان خیلی کافی در اختیار نداشتیم. سعی کردیم بازیکنان را به لحاظ ریکاوری آماده کنیم. امیدوارم از بازی‌های گذشته درس گرفته باشیم. آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی با هم داشتند و هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند و امیدوارم در دیداری بی‌حاشیه و تماشاگرپسند بازی خوب همراه با نتیجه کسب کنیم.

وی در مورد داوری دیدار هفته گذشته تصریح کرد:

ما دیگر لب خط اعتراضی نمی‌کنیم و در کنفرانس‌ها نیز صحبتی انجام نمی‌دهم. تنها کاری که انجام می‌دهیم، شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. طبق صحبتی که با حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی داشتم قرار شد اگر موردی از داوری پیش آمد با مستندات از داور شکایت کنیم. دیگر دنبال حرف زدن نیستیم و سراغ قانون می‌رویم. این عزیزان آدم‌های مصلحی هستند و قضیه را بررسی می‌کنند تا حقی ضایع نشود. امسال چالش‌های زیادی بابت داوری داشتیم. در مورد داور دیدار هفته قبل صد در صد مستندات را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم چون واقعا چالش‌های داوری خیلی به ما ضربه زده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص حساسیت‌های دیدارهای گذشته نساجی و آلومینیوم گفت:

نساجی شرایط سختی در جدول دارد و ما هم بابت نتایج بد هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداریم. هر دو تیم دنبال بهتر کردن شرایط‌شان هستند. امیدوارم بازی بی‌حاشیه باشد و قضاوت خوب داور به برگزاری خوب بازی کمک کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در جغتای
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • ضرورت حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • ۲۶ زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد در مهاباد چشم انتظارخیّران
  • انتصاب مشاور امور پخش و اکران موسسه تصویر شهر
  • مجتبی بهزادیان مشاور امور پخش و اکران «موسسه تصویر شهر» شد
  • مجتبی طالبی معاون صدای صدا و سیمای گلستان شد
  • مجتبی حسینی: دیگر نه لب خط اعتراض می‌کنم، نه درباره داوری حرف می‌زنم