Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@21:31:21 GMT

گزارش تصویری فعالیت موکب امام خامنه‌ای خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۴۷۱۳

گزارش تصویری فعالیت موکب امام خامنه‌ای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین موکب مردمی کشور در چهار محور شامل پذیرایی، اسکان، خدمات و تولید محتوا، به زائران اربعین حسینی ارائه خدمت می‌کند،
موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد تا روز اربعین به زائران و مشتاقان حسینی، خدمات ویژه ارائه می‌دهد و امکان اسکان هم‌زمان ۲۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی فراهم شده است، کمااینکه روستاهای مجاور موکب مانند روستاهای حسن‌آباد، کمالوند، پروانه و  ورزشگاه ۱۲ هزار متری در نزدیکی موکب از اماکن اسکان زائران اربعین حسینی در استان لرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین خدمات پزشکی با حضور ۵۶ پزشک در این موکب ارائه خواهد شد و خدمات مکانیکی، جرثقیل، عابربانک، خیاطی، آرایشگاه و کارواش از دیگر خدمات این موکب خواهند بود و شعار «علمدار ولایت، لرستان به فدایت» به‌عنوان شعار امسال این موکب انتخاب شده است.





















منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی خبر داد.

مصطفی زبردست امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) گفت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است. در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بودند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تامین دارو و واکسن‌های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

او اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان ارزیابی کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران دانست.

وی افزود: با اقدامات انجام‌شده، کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند