Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) دردانه سه ساله حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، شکوفه های مهدالرضا (ع) شهید باکری اردبیل در همایش سه ساله های حسینی، در حسینیه ثارالله اردبیل به اجرای برنامه پرداختند 

در این مراسم پرشور که با حضور صدها نو نهالان و عزاداران حسینی برگزار شد مادران با برتن کردن لباس ها و بستن سربند های سبز و مشکی مزین به نام حضرت رقیه (س) بر تن فرزندان خردسال خود به یاد طفلان کربلا و دردانه ی سیدالشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به عزاداری پرداخته و اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم حجت الاسلام فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سخنانی حضرت رقیه (س) را نمونه کامل تربیتی خواندند، که  تربیت شده در دامان  حضرت امام حسین (ع) و الگوی صبر و استقامت، حضرت زینب (س) بودند.
وی با اشاره به ترویج تربیت صحیح دینی و اسلامی در خانواده های شیعیان افزود: برگزاری چنین همایش ها و مراسمات مذهبی یک کلاس بزرگ تربیتی به شمار می رود و حضور کودکان در این مراسمات در تربیت و پرورش آنها موثر خواهد بود.
گفتنی است  مشابه این همایش در امامزاده سید صدرالدین اردبیل و سایر امکان مذهبی شهرستان های استان اردبیل نیز برگزار شد.


ملکی

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب که با محوریت مراسم بزرگداشت 291 امین سالروز تولد «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامدار ایرانی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: مراسمات بزرگداشت این عارف و شاعر شهیر ایرانی باید با محوریت وحدت و تقریب برنامه‌ ریزی و به خوبی اجرا شود.
 
به گفته وی؛ بهره‌ گیری از آموزه‌های دینی در همگرایی اقوام اهمیت بسیاری دارد، از نظرات و دیدگاه‌های علما و روحانیون به ویژه اهل سنت در مراسمات استفاده و بهره‌ برداری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان پرهیز از سلیقه ‌گرایی را ضروری دانست و گفت: با مدیریت و دوری از افراط و تفریط باید در راستای توسعه فرهنگ غنی اقوام ایرانی اسلامی گام برداشت.
 
وی افزود: لازم است در طراحی برنامه‌ ریزی مراسمات به آداب و رسوم برادران اهل سنت نیز توجه شود تا بستری برای سوءاستفاده معاندان و دشمنان برای ایجاد تفرقه قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود