Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۲۸ باند قاچاق کالا و ارز در استان منهدم شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد رشد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به کشفیات مواد مخدر گفت: در ماه گذشته ۱۷ تن مواد مخدر و روانگردان در این استان کشف شد که در مقایسه با ماه قبل ۱۲ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دستگیری پنج هزار و ۸۲۴ قاچاقچی مواد مخدر و خرده فروش در این استان طی یک ماه گذشته و رشد یک درصدی آن در مقایسه با ماه قبل، انهدام ۲۴ باند قاچاق مواد مخدر و روانگردان در ماه گذشته و رشد ۳۱ درصدی آن نسبت به ماه قبل را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: در ۶ ماه نخست امسال یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۳۱ درصد افزایش داشت.

حسینی اظهار کرد: تعداد پرونده های محکومیت در حوزه قاچاق کالا در ۶ ماه امسال یکهزار و ۴۷ پرونده بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد چهار درصد و از نظر ارزش ۳۸۵ درصد افزایش داشت.

وی گفت: در این مدت ۲۸ باند قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی منهدم شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد رشد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: طی نیمه نخست امسال میزان سرقت ها در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد افزایش، سرقت خودرو ۲۲ درصد کاهش، شرب خمر هشت درصد کاهش، ارتباطات نامشروع ۶ درصد کاهش، جرایم مالی ۱۳ درصد کاهش، کلاهبرداری ۱۵ درصد افزایش، نزاع و درگیری ۹ درصد کاهش و خودکشی هفت درصد کاهش داشته است.

حسینی اظهار کرد: طرحی با عنوان سامانه ثبت انبارهای کالا طراحی شد که براساس آن از ۵۰ هزار انبار دولتی و خصوصی استان ۲۴ هزار انبار به ثبت رسید تا هیچ کالایی بدون ثبت انبار توسط کامیون ها حمل نشود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت

بهادری جهرمی در حاشیه  جلسه هیات دولت اظهار کرد:با تصویب هیات وزیران هم مالیات بر ارزش افزوده که ۱۰ درصد است و هم حقوق گمرکی که ۴ درصد است برای اقلام کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تامین دارو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و ملزومات مصرفی پزشکی به یک درصد کاهش می‌یابد.

سخنگوی دولت افزود: این کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی بزودی اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی