Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورای هیئت مذهبی کهگیلویه بویراحمد با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی استان در یاسوج برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان  با اشاره به جایگاه هیئت‌های مذهبی در رشد و تعمیق باورهای دینی و مذهبی جامعه گفت: هیئت‌های مذهبی در راستای تحقق اهداف دینی و مذهبی در ایام مختلف سال تشکیل و راه‌اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجه الاسلام موسوی متین با بیان اینکه وظایف هیئت‌های مذهبی به ماه محرم و صفر خلاصه نمی‌شود افزود: هیئت‌های مذهبی بزرگترین شبکه فرهنگی و تبلیغی بوده که نقش اساسی در تبیین و تعمیق باورهای دینی در جامعه داشته و باعث مصونیت جامعه از آسیب‌های اجتماعی خواهند شد. وی با اشاره به اهداف برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی ادامه داد: هماهنگی فکری و عملی، جذب مشارکت و هدایت همکاری‌های مردمی، افزایش مدیریت مشارکتی در تصمیم‌سازی‌های فرهنگی از مهمترین اهداف برگزاری انتخابات شورای هیئت مذهبی است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان افزود: امسال79 نفر برای انتخابات شورای هیئت مذهبی استان نامزد شده‌اند که از این تعداد76  نفر انتخاب شدند. حجه الاسلام موسوی متین با بیان اینکه هزار و 280هیات مذهبی در استان فعال هستند اضافه کرد: منتخبان برای یک دوره ی 4ساله انتخاب می شوند. وی افزود:این انتخابات برای شورای استانی هیاتهای مذهبی انتخابات درون شورایی هم برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راه‌یابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می رسد.

علیرضا خجسته پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آنها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف ارائه دهیم و صرفاً نفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش بینی انتخابات زود است چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیش رو است و بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست