Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:30:06 GMT

اجرای پنجمین دوره آموزشی تطهیرکنندگان داوطلب

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۷۸۳۹

اجرای پنجمین دوره آموزشی تطهیرکنندگان داوطلب

پنجمین دوره آموزشی تطهیرکنندگان داوطلب با هدف ترویج خداباوری و شعار فعالیت داوطلبانه از روی میل و اراده و به صورت خودجوش انجام می شود، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین دوره آموزشی ویژه تطهیرکنندگان داوطلب با هدف بهره مندی از فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه شهروندان تهرانی به ویژه در مواقع اضطراری و بحرانی در حسینیه عطر یاس مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) با حضور داوطلبینی که از قبل ثبت نام کرده بودند و برای حضور در دوره‌های آموزشی عملی اعلام آمادگی کرده بودند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید خال - سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) در حاشیه ی این مراسم، گفت: سازمان‌هایی که از فعالیت‌های داوطلبانه شهروندان بهره می‌برند و توانایی بسیج شهروندان را دارند در زمینه‌هایی چون؛ خدمات اجتماعی و بهداشتی، آموزش، عملیات نجات، خدمات فرهنگی، دینی و بسیاری دیگر از این گونه خدمات از سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر به لحاظ کیفی جلوتر و برجسته‌ترند.

وی افزود: کار داوطلبانه، از نقطه نظر جامعه، فعالیتی بسیار مطلوب در زمان فراغت است. افرادی که فعالیت‌های داوطلبانه و بشر دوستانه دارند، سهم قابل ملاحظه‌ای در رفاه اجتماعی ایفا می‌کنند. وجود و حضور این افراد، باعث رفاه کلی جامعه و ارتقاء سطوح مختلف اجتماع می‌شود.

خال تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به عنوان نهادی اجتماعی در راستای بهره مندی از فعالیتهای داوطلبانه و بشردوستانه شهروندان تهرانی و در راستای نقطه نظرات شهردار تهران مبنی بر مشارکت شهروندان در تمامی امور مدیریت شهری به ویژه در مواقع اضطراری و بحرانی اقدام به راه اندازی کانون تطهیرکنندگان داوطلب کرده و علاقه‌مندان در این زمینه را ثبت نام و ساماندهی می‌کند.

به گزارش روایط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) پس از برگزاری دوره آموزشی و دریافت کارت‌های عضویت توسط شرکت کنندگان داوطلبین با حضور در سالن‌های تطهیر به صورت عملی با مراحل مختلف تطهیر متوفی آشنا شدند.

انتهای پیام/

R1491/P1014143/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان