Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@03:13:00 GMT

۱۱ وقف نامه ۱۱۰ ساله در شهرستان ایجرود کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۷۹۴۹

رویداد۲۴-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این موقوفات 110 ساله از میان سندهای ثبت احوال کشف و به اداره اوقاف تحویل شدند.حجت السلام جنتی افزود: این موقوفات در روستاهای قزلجه و سعید آباب سفلی و اوچ تپه شهرستان ایجرود قراردارد

وی تعداد رقبه های این موقوفات را 83 رقبه اعلام کرد و افزود:در این اسناد زمین زراعی، باغ و عمارت با نیت تعزیه داری امام حسین (ع) و کمک به نیازمندان وقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان زنجان بیش از  2 هزار و 700 موقوفه وجود دارد. 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: شایعه شده است که در این تقسیمات کشوری و طرح تشکیل تهران غربی و شرقی که در دست مطالعه و بررسی است، ممکن است بخش‌هایی از شهرستان ری را جدا کنند که این موضوع از نظر ما بسیار تصمیم نابجایی است و باعث کاهش و ریزش دارایی‌ها و سرمایه‌های مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در کلیه بخش ها، هیچ کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به تهران شرقی و یا غربی نیستند ما هم تا کنون ۴ بار به مسوولین دولت و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه نوشتیم و ضمن اعتراض به این تصمیم، درخواست کردیم که مفاد دقیق این مطالعات و پژوهش‌ها را در اختیار ما قرار دهند که مطمئن شویم در این تغییراتی که مد نظر است، هیچ گونه دست اندازی به محدوده جغرافیایی شهرستان ری از شمال تا جنوب و مرکزی و۵ شهرستان‌های آن وارد نخواهد شد.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم با امضای ۱۱ تن از نمایندگان تهران تنظیم و خدمت وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هر گونه جابجایی در محدوده‌های جغرافیایی ری هستیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران